نوشته شده توسط : بهزاد

خدمات مجالس:ایده های جذاب برای عروسی در زمستان

 

 

یکی از مزایای برگزاری جشن عروسی در زمستان، هزینه کمی است که شما می‌خواهید برای آن پرداخت کنید. مطمئناً گرفتن جشن عروسی با هزینه کم برای هرکسی یک شانس ویژه است و دوست دارد که شانس آن را داشته باشد و باید بگوییم که با برگزاری مراسم عروسی‌تان در زمستان این شانس نصیبتان شده است. ازآنجایی‌که فصل زمستان، فصلی سرد است به همین علت از برگزاری مراسم عروسی در این فصل اکثر افراد خودداری می‌کنند و از همین رو تالار پذیرایی و خدمات دهنده‌های مراسم عروسی برای مشتریان خود در این فصل تخفیف‌های خوب و ویژه‌ای را در نظر می‌گیرند و جزو تالار تخفیف دار محسوب میشوند.

 

۱۰ ایده جذاب برای عروسی در زمستانبرگزاری جشن عروسی در زمستان

ایده‌های خاص برای فصل زمستان

 

برگزاری جشن عروسی در زمستان: اگر شما در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که پوشیده از برف است این‌یک شانس خیلی عالی برای شماست تا مراسم عروسی‌تان را زیباتر کنید. در این فصل زیبا شما باید سالنی را برای برگزاری مراسم عروسی انتخاب کنید که دارای شومینه و سیستم گرمایشی خوبی باشد تا مهمانان شما راحت باشند و احساس سرما نکنند.

 

۱۰ ایده جذاب برای عروسی در زمستانبرگزاری جشن عروسی در زمستان

سرو نوشیدنی‌های گرم به‌جای سرد

 

برای برگزاری جشن عروسی در زمستان برعکس تابستان برای پذیرایی از میهمانان باید از نوشیدنی‌های گرم استفاده کنید. می‌توانید شکلات داغ، قهوه و یا نسکافه سرو کنید تا مراسم شما هرچه بیشتر گرم‌تر بشود. همچنین شما باید در این فصل به‌جای سرو بستنی که در فصل‌های دیگر برای پذیرایی سرو می‌شود، از دسرها و غذاهای سنتی گرم مانند شله‌زرد، فرنی و… برای پذیرایی استفاده کنید.

 

۱۰ ایده جذاب برای عروسی در زمستانسرو نوشیدنی گرم

تزیین سالن پذیرایی تالار

 

برای تزیین سالن‌ها می‌توانید از برگ‌ها شاخه‌های خشک و یا حتی از قندیل‌ها و اشکال ساختگی میوه‌های کاج استفاده نمایید و با قرار دادن آن‌ها در کنار سالن و یا میزها مراسمتان را خاص‌تر کنید.

 

۱۰ ایده جذاب برای عروسی در زمستانآرایش عروس

آرایش عروس

 

برای میکاپ و آرایش در زمستان شما با مشورت با آرایشگرتان باید از آرایش‌های پررنگ‌تر استفاده کنید و برای هرچه زیباتر شدنتان از رژلب قرمز استفاده کنید تا در فصل سرد و برفی زمستان بهتر بدرخشید و دیده شوید. دیزاین ناخن‌هایتان را می‌توانید با انتخاب طرحی از بلورهای زیبای برف زیباتر و خاص‌تر کنید تا بیشتر به فصل زمستان بیاید.

 

لباس عروس

 

لباس عروسی که در فصل زمستان باید انتخاب کنید مانند تابستان لباس‌های دکلته و بازنیست. در این فصل می‌توانید از لباس‌های آستین‌دار توری برای انتخاب لباس عروستان استفاده کنید. اگر لباس عروس دکلته دوست دارید می‌توانید روی آن را با کت خز سفید و یا شنل سفیدرنگی زیباتر کنید و مانند پرنسس‌ها بدرخشید. شما با این تغییرات می‌توانید مانند یک ملکه برفی افسانه‌ای شوید.

 

۱۰ ایده جذاب برای عروسی در زمستانلباس عروس

نورپردازی سالن‌ها

 

در فصل زمستان برای نورپردازی باید برخلاف فصل‌های دیگر از یک نورپردازی آبی استفاده کنید. نورپردازی آبی مجلس عروسی شمارا زمستانی و گرم‌تر نشان می‌دهد و کمک می‌کند تا مجلس شما خاص و ماندگار شود.

 

تزیین کارت عروسی

 

شما می‌توانید برای تزیین کارت عروسی‌تان خودتان اقدام کنید و باهنر و خلاقیت خود کارت‌های عروسی زمستانی طراحی کنید. شما می‌توانید با استفاده از دانه‌های برف و باران تزیینی که روی کارت عروسی‌تان قرار می‌دهید یک کارت عروسی متفاوت برای دعوت میهمانان خود به عروسی ارائه بدهید.

 

رفتن به پیسک اسکی

 

اگر هنوز به این موضوع فکر نکرده‌اید توصیه می‌کنم حتماً رفتن به پیست اسکی را در برنامه‌ریزی عروسی‌تان قرار دهید. عکس و فیلم در یک روز برفی در محل پیست اسکی می‌تواند یک ایده بسیار جالب و خاص باشد که بعداً دوستان و آشناهایتان با دیدن عکس‌ها این تفاوت و خاص بودن را بهتر درک خواهند کرد و همچنین برای خود شما و همسرتان می‌تواند یک خاطره و تجربه بسیار جالب بشود.

 

۱۰ ایده جذاب برای عروسی در زمستاناسکی سواری

دستکش عروس

 

انواع دستکش‌های عروس موجود در بازار برای فصل‌های خاصی طراحی‌شده‌اند و عروس خانم‌ها با توجه به سلیقه شخصی و فصل انتخاب‌شده برای برگزاری مراسم عروسی‌شان دستکشی را انتخاب می‌کنند. اگر شما هم دستکش برای مراسم عروسی‌تان دوست دارید به دست کنید می‌توانید از دستکش‌های خزدار و پرنسسی استفاده کنید که باکت خز و یا شنل خز سفیدتان بسیار جذاب خواهد شد.

 

کت‌وشلوار داماد

 

برای انتخاب رنگ کت‌وشلوار آقا داماد شما و همسرتان می‌توانید از رنگ سرمه‌ای، طوسی و هر رنگ دیگری که خودتان دوست دارید استفاده نمایید. همچنین در این فصل سرد به‌جای کت‌وشلوارهای تابستانی می‌توانید از یک اورکت و یا یک کت زمستانه کمک بگیرید و برای عکاسی در فضای باز آن را به تن کنید.

 

۱۰ ایده جذاب برای عروسی در زمستانعروس و داماد

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید


:: برچسب‌ها: عروسی , زمستان , شهر24 , برگزاری عروسی , دنیای جشن ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1399 | نظرات ()