نوشته شده توسط : بهزاد

کوپلرها انواع مختلفی دارند که از جمله می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • کوپلر تبدیل
  • کوپلر پیچی قفل شونده
  • کوپلر انتهایی
  • کوپلر گروتی
  • کوپلر جوشی میلگرد و سازه
  • کوپلر استاندارد یا رزوه راستگرد
  • کوپلر با رزوه چپ و راست
  • کوپلر موقعیت
  • کوپلر برای آرماتورهای فشاری

استفاده از هریک از انواع کوپلرها با توجه به مکان و شرایط قرارگیری، زمان و موقعیت بستن آرماتور متفاوت می باشد. چرا که هریک از آن ها برای استفاده در شرایط مختلف طراحی شده اند.

کوپلر تبدیل

کوپلر تبدیل دارای دو سایز مختلف بوده و امکان اتصال دو آرماتور با قطرهای متفاوت را فراهم می کند. این گونه کوپلرها معمولا در ابتدا به آرماتوری که قطر بیش تری دارد بسته می شود.

کوپلر پیچی قفل شونده

این نوع کوپلر نوعی خاص از وصله های مکانیکی است و استفاده از آن در زمان هایی که طول آرماتور در حدود 20 سانتی متر باشد، صورت می گیرد. این نوع اتصال مکانیکی بهترین روش برای ادامه دادن میلگردهای انتظار کوتاه، تعمیر و مقاوم سازی بتنی می باشد.

کوپلر انتهایی

کوپلر انتهایی جایگزین مناسبی برای خم های انتهایی تیر و ستون بوده و می تواند فضا را برای آرماتوربندی و بتن ریزی به میزان 60 درصد فراهم کند.

کوپلر گروتی

استفاده از کوپلر گروتی بیش تر برای سازه های پیش ساخته استفاده می شود. ساختار این گونه بتن ها به گونه ای است که از یک طرف دارای رزوه و از سمت دیگر دارای محفظه ای برای ریختن بتن گروت می باشند. استفاده از این کوپلر در قطعات پیش ساخته مانند تیر، ستون یا دیوار امکان پذیر می باشد.

مزایای رزوه و کوپلر نسبت به اورلپ - آرمان سازه پدیده - کوپلر



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

جوش سر به سر میلگرد

انواع روش‌های اتصال میلگرد

بدون شک در انواع سازه‌ها، مقاومت و بالا بودن قابلیت اطمینان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در سازه‌های فولادی، به خصوص در صنعت ساختمان، به دلیل وجود انواع بارها و فشارهای مکانیکی از جمله کشش، پیچش و خمش، اهمیت کیفیت اتصالات دو چندان می‌شود همین موضوع باعث می‌شود روش‌های مختلفی برای حل این نگرانی ایجاد شوند. به طور کلی انواع روش‌های اتصال میلگرد را می‌توان در ۳ دسته زیر تقسیم‌بندی کرد.

  1. روش همپوشانی یا اورلپ (Overlap)
  2. اتصال از طریق روش‌های مکانیکی یا کوپلینگ (Coupler)
  3. جوش سر به سر یا جوشکاری بوسیله فشار گاز که فورجینگ سر به سر نیز نامیده می‌شود. (Gas pressure welding of bar)

 

اتصال میلگرد با روش همپوشانی یا اورلپ (Overlap)

این روش که اتصال روی هم نیز نامیده می‌شود، ساده‌ترین روش برای اتصال ۲ میلگرد به یکدیگر شناخته می‌شود. این روش نسبت به دیگر روش‌ها از قابلیت اطمینان و استحکام پایین‌تری برخوردار است و همین موضوع باعث جلوگیری از استفاده این روش برای اتصال میلگرد‌هایی با قطر بالا می‌شود. در روش اورلپ یا همپوشانی، مقطع حاصل از مقطع هر میلگرد بزرگتر خواهد بود و همچنین باعث افزایش مصرف میلگرد خواهد شد و از نظر اقتصادی در بسیاری از مواد به صرفه نخواهد بود.

 

اتصال میلگرد با روش مکانیکی یا کوپلر (Coupler)

اتصال مکانیکی میلگرد بسیاری مشکلات روش اورلپ را برطرف می‌کند اما در مقابل مشکلات جدیدی خواهد افزود. روش کوپلینگ هزینه بسیار زیادی در پی خواهد داشت که در بسیاری از پروژه‌ها از نظر اقتصادی و زمانی توجیه نخواهد داشت. تجهیزات خاص برای پیاده سازی این روش، از دلایل دیگر محدود شدن استفاده از اتصال مکانیکی می‌توان دانست.

 

اتصال میلگرد با روش جوش سر به سر یا فورجینگ (Gas pressure welding of rebar)

در روش جوش سر به سر، معایب ۲ روش دیگر برطرف خواهد شد و مقطع حاصل از این روش نیز مقاومت خوبی خواهد داشت. بعد از استحکام، صرفه جویی در مصرف میلگرد را می‌توان مزیت دوم این روش دانست که با توجه به تاثیر قیمت میلگرد در هزینه‌های پیاده سازی سازه، عامل مهمی در تصمیم طراحان خواهد بود. در ادامه به طور کامل در مورد این روش صحبت خواهیم کرد.

 

در این تصویر انجام عملیات فورجینگ میلگرد را مشاهده می‌کنید.

 

جوش سر به سر میلگرد یا فورجینگ

در این روش، محل اتصال دو قطعه به‌وسیله حرارت، به حالت خمیری در خواهد آمد و بعد از اعمال فشار مکانیکی، دو قطعه با همدیگر آمیخته خواهند شد و اتصال رخ خواهد داد. حرارت لازم برای فرایند جوش توسط سوختن گاز استیلن (Acetylene) فراهم می‌شود که جوشکاری اکسی استیلن (OxyAcetylene Welding) نام دارد. در قسمت بعد به طور خلاصه در مورد این روش توضیح خواهیم داد و بعد از آن به استفاده این روش در جوش سر به سر میلگرد خواهیم پرداخت.

 

جوشکاری اکسی استیلن (Oxy-Acetylene Welding)

یکی از انواع رایج در بین روش‌های جوشکاری به‌وسیله  انواع گازها، جوشکاری اکسی استیلن است. دلیل نامگذاری این فرایند به این نام، سوخت استیلن در کنار اکسیژن برای ایجاد گرما است که منبع گرمای لازم برای فرایند جوشکاری است. در این روش از ۲ گاز اکسیژن و استیلن استفاده می‌شود که در ۲ مخزن جداگانه قرار دارند و توسط لوله در محل شعله با یکدیگر مخلوط خواهند شد و با مشتعل شدن ترکیب حاصل و تنظیم آن بر روی محل مورد نظر، فلز ذوب خواهند شد و بعد از آمیخته شدن آنها و سرد شدن قطعه یکپارچه، فرایند جوشکاری به پایان خواهد رسید.

 

اتصال سر به سر میلگرد با فورجینگ اکسی استیلن

در این روش، از جوش اکسی استیلن برای حرارت دادن به سطح مقطع میلگردها استفاده می‌شود. برای یکنواختی حرارت و کیفیت بالاتر جوش، از حلقه آتش که به‌وسیله قرار گرفتن چند شعله در اطراف میلگرد تشکیل می‌شود استفاده می‌کنند. حرارت حاصل از سوختن گاز استیلن، مقطع میلگردها را تا مرحله خمیری شدن پیش می‌برد. در نظر داشته باشید که این روش یک روش جوش ذوبی به حساب نمی‌آید و فرایند در فاز جامد رخ می‌دهد. همچنین باید اضافه کنیم که در نهایت ساختار مولکولی این فلزات در محل اتصال تغییر خواهد کرد و در نهایت باعث افزایش مقاومت اتصال حاصل از فورج سر به سر نسبت به روش کوپلینگ (مکانیکی) و اورلپ (همپوشانی) خواهد شد.

 

 مزیت استفاده از جوش سربه سر آرماتور

استفاده از این نوع اتصال به دلایل بسیاری در بین صنایع مختلف از جمله سد سازی، سازه‌های بتنی، پل‌سازی و بسیاری از صنایع دیگر از محبوبیت بالایی برخوردار است. از مهمترین دلایل آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از فورجینگ اکسی استیلن در این نوع اتصال، استحکام را به نسبت دیگر روش‌ها تا اندازه خوبی افزایش می‌دهد و در سازه‌هایی که انواع فشارهای خمشی، پیچشی و کششی را تحمل می‌کنند این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
  • آسان بودن پیاده‌سازی و سرعت اجرای پروژه‌های جوش سر به سر به دلیل پیچیده نبودن تجهیزات، محبوبیت استفاده از این روش رو دو چندان می‌کند. تجهیزات مورد نیاز برای روش کوپلینگ تخصصی و غیر قابل حمل هستند و همین موضوع استفاده از آن را بسیار دشوار می‌کند.
  • هزینه اجرا را شاید بتوان یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این روش دانست. هزینه پایین تجهیزات، اجرا و همچنین صرفه جویی در مصرف میلگرد را می‌توان از عوامل قابل توجه در بالا بردن صرفه اقتصادی روش فورجینگ سر به سر میلگرد دانست. 

 

در این تصویر نحوه کار دستگاه جوش اکسی استیلن در فرایند جوش سر به سر میلگرد را مشاهده می‌کنید.

 

دستگاه جوش سر به سر میلگرد

برای اجرای فورجینگ سر به سر میلگرد، نیاز به دستگاه‌های پیچیده‌ای وجود ندارد. با کنار هم قرار دادن چند قطعه ساده در کنار هم، دستگاه جوش اکسی استیلن در اختیار خواهید داشت. مهمترین اجزای این دستگاه عبارتند از:

  • دستگاه برش سرد: برای شروع عملیات فورجینگ لازم است سطح مقطع هر دو میلگرد کاملاً صاف و صیقلی باشد و البته استفاده از ابزارهایی مانند اره، فرز و ابزارهای اینچنینی برای این منظور قابل قبول نیست و قابلیت اطمینان اتصال را به شدت پایین خواهد آورد.
  • گیره نگهدارنده میلگرد: به منظور قرار دادن میلگردها در یک راستا از این اجزا استفاده می‌کنند.
  • دستگاه اعمال فشار: متشکل از چند پمپ هیدرولیکی و شیرهای فشار است که وظیفه آن اعمال فشار به میلگردها بعد از ورود به حالت خمیری است تا در یکدیگر آمیخته شوند.
  • سیستم حرارت دهی و مشعل: وظیفه اصلی این سیستم ترکیب گاز استیلن و اکسیژن با یکدیگر و ایجاد حرارت برای عملیات جوشکاری است. به عنوان اجزای اصلی این سیستم می‌توان از لوله اختلاط، شیرهای یکطرفه و حلقه آتش که به صورت دایره‌ای در اطراف میلگرد قرار می‌گیرد نام برد.
  •  کپسول‌های اکسیژن، استیلن و مانومتر مربوط به هرکدام: مانومترها در این قسمت فشار داخل کپسول‌ها و همچنین فشار گاز خروجی از آنها را نشان می‌دهند.

 

نکات ایمنی استفاده از دستگاه جوش سر به سر

حفاظت از لوله‌ها و اتصالات موجود در دستگاه جوش سربه سر میلگرد، مهمترین وظیفه شما بعد از پایان کار است. در انتهای عملیات این تجهیزات را با دقت جمع‌آوری کنید. قبل از شروع کار نیز لازم است بوسیله آب و کف، سلامت اتصالات بررسی شود.

تمیزکاری گیره میلگرد و گریس کاری آن در افزایش عمر و عملکرد دستگاه بسیار تاثیرگذار خواهد بود. پمپ هیدرولیک نیز از اجزای اساسی دستگاه به حساب می‌آید به همین دلیل استفاده از روغن مرغوب و همچنین بازرسی دائمی آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.    

گاز استیلن در اندازه زیاد می‌تواند موجب مسمومیت شود، از بو کردن زیاد آن پرهیز کنید.

در هنگام استفاده از دستگاه، از دستکش‌های چرمی و نخی استفاده کنید و بعد از پایان کار از بسته بودن شیر‌ها اطمینان حاصل کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

روز عروسی یکی از به‌یادماندنی‌ترین روزها در زندگی هر زوجی است. اما برنامه‌ریزی درباره چندوچون برگزاری جشن عروسی چندان هم آسان نیست و در عین لذت‌بخش‌بودن نیاز به تصمیم‌گیری‌های آگاهانه دارد. اگر در حال برنا‌مه‌ریزی برای مراسم عروسی یا نامزدی خود هستید، باید بدانید هر تصمیمی که برای نحوه برگزاری مراسم می‌گیرید تأثیر قابل‌توجهی روی کیفیت مراسم شما خواهد داشت. یکی از مهم‌ترین چالش‌ها درباره مراسم عروسی، انتخاب تالار پذیرایی و محل برگزاری مراسم است. در این مطلب، لیستی از معیارهای مهم برای انتخاب محل برگزاری عروسی آماده کرده‌ایم. شما می‌توانید با تهیه یک چک‌لیست از این معیارها برای باغ و تالار و تیک‌زدن در مقابل هر معیار، گزینه‌ای که بیشترین امتیاز را کسب می‌کند به‌عنوان محل برگزاری جشن انتخاب کنید.

آگهی تبلیغاتی جهت برگزاری مراسم در باغ تالار در سایت شیپور

 

هنگام تصمیم‌گیری درباره محل پذیرایی معمولا دو گزینه پررنگ برای عروس و دامادها وجود دارد: برگزاری عروسی در باغ یا برگزاری عروسی در تالار. هرکدام از این گزینه‌ها به‌نوبۀ خود مزایا و معایبی دارند و هنگام انتخاب آنها با سؤالات زیادی مواجه خواهید شد. درصورت برگزاری مراسم در باغ، اگر باران ببارد چه باید کرد؟ اگر سالن عروسی ظرفیت کافی برای تعداد مهمانان را نداشته باشد، چاره چیست؟ و هزاران سؤال دیگر که به‌کمک مطالب این مقاله و مواردی که در ادامه آورده‌ایم می‌توانید به آنها پاسخ دهید.

معیارهای انتخاب باغ یا تالار پذیرایی برای مراسم عروسی

۱. شخصیت و سلایق شما

 سلقیه شما در انتخاب ‌ باغ یا تالار پذیرایی

هر زوجی علایق و سلایق خاصی دارد. بهتر است که به‌کمک همسرتان و به‌صورت یک تیم دونفره، محل برگزاری مراسم را انتخاب کنید. شاید سالن عروسی مدرن را دوست داشته باشید یا یک باغ تالار لاکچری به سلایق شما نزدیک‌تر باشد یا شاید برگزاری جشن نامزدی یا عروسی‌تان در یک باغ زیبا، رؤیای همیشگی شما بوده است. در هر صورت، هنگام انتخاب محل برگزاری مراسم، سلیقه خود و همسرتان را در اولویت قرار دهید.

۲. بودجه‌

بودجه برای انتخاب ‌ باغ یا تالار پذیرایی

مسلّما بودجه یکی از مهم‌ترین معیارها در انتخاب محل برگزاری عروسی است؛ اما پیداکردن یک باغ یا تالار زیبا با بودجه محدود چندان هم محال نیست. بهتر است با همسرتان درباره بودجه‌ای که در اختیار دارید صحبت کنید و درمورد مبلغی که برای باغ یا تالار کنار خواهید گذاشت، تصمیم بگیرید.

۳. مکان قرارگیری باغ یا تالار

درنظرگرفتن مکان برگزاری مراسم به‌لحاظ مسافت و دسترسی آسان بسیار اهمیت دارد. اگر برخی دوستان و آشنایان از شهرهای دیگر مهمان شما خواهند بود، بهتر است مکان برگزاری مراسم را به گونه‌ای انتخاب کنید که دسترسی به آن برای مهمانان دشوار نباشد. مهمانان سالمند شما شاید قادر به پیاده‌روی طولانی یا بالارفتن از پله‌ها نباشند. دسترسی به تالار یا باغ در نقاط دورافتاده شهر برای کسانی‌که به شهر شما آشنایی ندارند، چندان آسان نخواهد بود. اگر قرار است مهمانان راه‌دور شما در هتل اقامت داشته باشند، جهت راحتی مهمانان بهتر است فاصله محل برگزاری جشن و هتل زیاد نباشد و مسیرهای دسترسی به آن دشوار نباشند.

۴. تعیین روز عروسی

مشخص کنید که تاریخ عروسی برای شما مهم‌تر است یا محل برگزاری آن؛ چراکه ممکن است محلی که برای برگزاری مراسم انتخاب می‌کنید، در تاریخ موردنظر شما ازقبل رزرو شده باشد. در چنین شرایطی باید تصمیم بگیرید که یا تاریخ یا محل برگزاری مراسم را تغییر دهید. البته برای اکثر زوج‌ها محل برگزاری مراسم اهمیت بیشتری دارد؛ اما اگر شما تاریخ خاصی برای مراسم در نظر دارید، باید از بین باغ‌ها یا تالارهای عروسی گزینه‌ای را انتخاب کنید که امکان رزرو در تاریخ موردنظر را داشته باشد.

۵. فضا و گنجایش آن

گنجایش باغ یا تالار پذیرایی

تعداد مهمانان و برنامه‌های روز جشن را در نظر بگیرید. اگر تعداد مهمانان زیاد است، بهتر است مکانی را انتخاب کنید که گنجایش کافی داشته باشد. مسلّما انتخاب یک تالار کوچک ۱۵۰نفری برای ۳۰۰ مهمان کار عاقلانه‌ای نخواهد بود؛ عکس این حالت نیز هدردادن هزینه است. همچنین اگر دوست دارید بعد از مراسم، یک دورهمی خصوصی با دوستان صمیمی خود داشته باشید، از وجود چنین امکاناتی در محل انتخابی برای برگزاری مراسم اطمینان حاصل کنید.

۶. جای پارک

یکی از مهم‌ترین مسائل درمورد محل برگزاری جشن‌های عروسی، وجود جای پارک برای اتومبیل مهمانان است. برای اینکه مهمانان شما خاطره خوبی از این روز داشته باشند، بهتر است گزینه‌ای را انتخاب کنید که فضای کافی و البته مناسب برای پارک خودروهای مهمانان داشته باشد. بهتر است مسافت پارکینگ تا سالن اصلی برگزاری جشن، طولانی نباشد.

۷. محدودیت‌ زمانی

اکثر سالن‌های عروسی و باغ‌ها قوانین مشخصی درباره مدت‌زمان برگزاری مراسم دارند. اگر دوست ندارید که مراسم عروسی شما بی‌موقع و به‌دلیل پایان‌یافتن وقت تعیین‌شده توسط تالار یا باغ نصفه بماند، قبل از تصمیم‌گیری درباره محل برگزاری مراسم قوانین و مقررات زمانی تالار یا باغ را مطالعه کنید.

۸. برنامه‌ها و خدمات ویژه

شاید برنامه‌های خاصی مثل یک منوی پذیرایی ویژه، آتش‌بازی یا مجسمه‌های یخی برای روز عروسی‌تان در نظر گرفته‌اید که به هیچ قیمتی حاضر به حذف آنها نیستید. اگر تالار یا باغ موردنظر قادر به ارائه این خدمات در روز عروسی نیست، آن تالار را از لیست گزینه‌های ممکن خط بزنید. برخی از سالن‌های پذیرایی یا باغ‌ها پکیج‌هایی شامل سرویس‌های مختلف ازجمله کترینگ، پرسنل پذیرایی و گروه موسیقی ارائه می‌کنند؛ پس قبل از تصمیم‌گیری، پکیج‌های خدماتی ارائه‌شده را مقایسه کنید.

۹. نورپردازی

نورپردازی ‌باغ یا تالار پذیرایی

نورپردازی یکی از عناصر اصلی و به‌یادماندنی در مراسم عروسی است. نورپردازی مکان انتخابی باید با فضا و تِم موردنظر شما برای جشن همخوانی داشته باشد.

۱۰. منوی غذا

اگر قصد دارید در حین برگزاری مراسم از مهمانان خود پذیرایی کنید، بهتر است از تنوع و کیفیت غذاهایی که توسط محل موردنظر ارائه می‌شوند، اطمینان حاصل کنید.

۱۱. ارتباط احساسی با فضا

اگر هنگام ورود به مکانی که انتخاب کرده‌اید و با تصور خودتان و همسرتان در روز عروسی در آن مکان احساس شادی و لذت می‌کنید، انتخاب شما صحیح است.

اگر هنوز نتوانسته‌اید تصمیم قاطعی درباره محل برگزاری جشن عروسی یا نامزدی خود بگیرید، با ما همراه باشید. در ادامه، برخی از مزایا و معایب کلی برگزاری مراسم در باغ یا تالار را خواهید خواند.

مزایای عروسی در تالار

با برف یا باران غافل‌گیر نخواهید شد

اگر سالن عروسی را برای برگزاری مراسم انتخاب کنید، نیازی نیست که نگران شرایط جوی غیرقابل‌پیش‌بینی باشید. حتی اگر بیرون از سالن هوا سرد و بارانی باشد یا باد با سرعت زیادی بوزد، داخل سالن مهمانان در کمال آرامش از مراسم شما لذت خواهند برد.

فضای داخلی تالار را مطابق سلیقه خود دیزاین می‌کنید

دکور ‌باغ یا تالار پذیرایی

دیوارها و سقف و میزهای پذیرایی زمینه فوق‌العاده‌ای است که شما می‌توانید دکور موردنظر خود را با گل، روبان و شمع‌های زیبا یا هر وسیله‌ای که دوست دارید روی آنها اجرا کنید. علاوه‌براین، چون مراسم در فضای بسته برگزار می‌شود، نگران نیستید که باد دکور شما را به هم بریزد.

فضا صمیمی‌تر است

وقتی تمام مهمانان زیر یک سقف و در کنار هم هستند، فضای مراسم گرم‌تر و صمیمی‌تر خواهد بود؛ علاوه‌براین صداهای بیرون ازجمله صدای خودروها مزاحم مراسم شما نخواهند بود.

معایب عروسی در تالار

ممکن است با محدودیت فضا روبه‌رو شوید

برخلاف دکوراسیون، امکان تغییر سایز تالار برای شما وجود ندارد. محدودیت فضا و برخی مسائل امنیتی ممکن است تعداد مهمانان شما را محدود کند. این مشکل زمانی پررنگ‌تر می‌شود که بعد از جشن، برنامه شام داشته باشید.

هزینه دکوراسیون بالاست

امکان تغییر دکوراسیون یکی از مزایای پررنگ در انتخاب تالار است، اما فراموش نکنید که بودجه یکی از مهم‌ترین فاکتورها در چک‌لیستی بود که در ابتدای مقاله معرفی شد. اگر تصمیم دارید فضای داخلی سالن را مطابق با سلیقه خود دیزاین کنید، بهتر است دیزاینی را انتخاب کنید که با بودجه شما همخوانی داشته باشد.

مزایای عروسی در باغ

چشم‌انداز زیبایی خواهید داشت

عروسی در باغ - باغ یا تالار پذیرایی

فضای آزاد باغ چشم‌اندازی زیبا برای برگزاری مراسم و عکاسی در اختیار شما قرار می‌دهد. با انتخاب باغ برای برگزاری مراسم می‌توانید در هزینه‌های مربوط به دکوراسیون صرفه‌جویی کنید؛ زیرا زیبایی فضای باغ شما را از دکوراسیون بی‌نیاز خواهد کرد. درکنار همه این موارد، چشم‌انداز زیبای باغ به عکاس شما برای گرفتن عکس‌های جذاب کمک می‌کند.

نور طبیعی در اختیار شماست

برای داشتن عکس‌های خاطره‌انگیز از روز عروسی هیچ نوری بهتر از نور طبیعی نیست. البته بهتر است یک عکاس حرفه‌ای برای این کار داشته باشید که با اصول عکاسی به هنگام غروب آفتاب نیز آشنا باشد.

فضای بزرگ و مناسب برای خانواده‌ها و بچه‌ها وجود دارد

مهمانان می‌توانند به‌همراه فرزندان‌شان در مراسم شرکت کنند. بی‌شک، فضای باغ برای بازی و خوش‌گذراندن بچه‌ها نسبت به فضای داخل تالار مناسب‌تر است. همین مسئله باعث می‌شود که والدین راحت‌تر باشند و هرج‌ومرج مراسم کمتر شود؛ همچنین فضای بزرگ باغ نگرانی شما بابت گنجایش برای مهمان‌ها به‌ویژه مهمان‌های لحظه‌آخری را کمتر می‌کند.

معایب عروسی در باغ

شرایط هوایی غیرقابل‌پیش‌بینی ممکن است مشکل‌ساز شود

وضعیت آب و هوا - ‌ باغ یا تالار پذیرایی

اکثر عروس‌ها هوای صاف و آفتابی و ملایم را برای روز عروسی خود ترجیح می‌دهند. اگر قصد دارید عروسی را در باغ برگزار کنید، باید احتمال بروز هوای نامساعد را در نظر بگیرید. باد، باران یا گرمای شدید برای مهمانان چندان خوشایند نخواهد بود. این شرایط روی کیفیت عکس‌ها و صدای درحال پخش از بلندگو‌ها تأثیر منفی می‌گذارد. وضعیت نامساعد هوا در فضای آزاد باغ ممکن است دردسرساز شود و در نتیجه مجبور شوید که مراسم را پیش از زمان مقرر به پایان برسانید.

ممکن است حشرات امان‌تان را ببُرند

در فضای آزاد این احتمال وجود دارد که حشراتی مثل پشه و زنبور و مگس باعث اذیت مهمانان شوند و روی غذاها بنشینند.

رزرو باغ همیشه ممکن نیست

باتوجه‌به اینکه فصل‌های گرم سال برای برگزاری مراسم عروسی در باغ مناسب‌تر است، اکثر باغ‌ها در این فصل‌ها مشتریان زیادی دارند؛ همین مسئله رزرو باغ در این اوقات از سال را دشوار می‌کند. بنابراین بهتر است در اسرع وقت محل برگزاری عروسی را رزرو کنید.

توصیه‌ها

توصیه‌های انتخاب ‌باغ یا تالار پذیرایی

اگر دوست دارید که جشن عروسی‌تان بی‌عیب‌ونقص برگزار شود، در هر زمینه‌ای ازجمله انتخاب محل برگزاری مراسم، به توصیه‌ها و تجربه‌های دیگران توجه کنید. درباره تالارهای پذیرایی یا باغ تالارها پرس‌وجو کنید و نظر عروس و دامادهای قبلی را درمورد امکانات و مزایا و معایب آن محل جویا شوید.

چند نکته کلی

  • عروسی در تالار نسبت به عروسی در باغ حال‌وهوای رسمی‌تری دارد.
  • اگر مراسم خود را در تالار برگزار می‌کنید، می‌توانید بخشی از عکاسی مراسم را در فضای آزاد انجام دهید.
  • شرایط آب‌وهوایی منطقه خود را در نظر بگیرید. مثلا احتمال اینکه باران در شهری مثل ساری شما را غافل‌گیر کند، نسبت به شهرهایی مثل تهران یا شیراز بیشتر است.
  • اگر تصمیم گرفته‌اید که مراسم عروسی را در باغ برگزار کنید، بهتر است راحتی مهمان‌ها را در اولویت قرار دهید و برای شرایط پیش‌بینی‌نشدۀ هوا آمادگی داشته باشید. مثلا اگر احتمال می‌دهید که روز مراسم هوا گرم باشد، بهتر است نوشیدنی‌های خنک برای پذیرایی از مهمانان تدارک ببینید.

جهت برگزاری مراسم های عروسی در باغ و یا باغ تالار به  آگهی رایگان شهر24 مراجعه نمایید.

جهت سفارش انجام انواع برش کاری فلزات به  آگهی رایگان شهر24 مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

با توجه به آنچه که گفته شد، می توان مطالعات امکان سنجی (طرح توجیهی فنی – اقتصادی) را فرآیندی کنترل شده جهت شناسایی فرصت ها و تهدیدهای اجرای یک پروژه اقتصادی یا ورود به یک موقعیت سرمایه گذاری دانست. مطالعات مذکور همراه با شرح کاملی از نیازمندی های اجرای طرح، وضعیت گذشته، حال و آینده پروژه و برآورد عواید با در نظر گرفتن ریسک های موجود صورت می پذیرد.
اهمیت طرح کسب و کار (طرح توجیهی) تا به آنجایی است که در کشورهای پیشرفته، در حکم گام نخست در فرآیند اتخاذ تصمیم گیری سرمایه گذاران و مدیران ارشد سازمان به حساب می آید. مطالعات امکان سنجی را می‌توان نقطه عطف فرآیند تصمیم‌گیری در اجرای پروژه یا انجام سرمایه‌گذاری بدانیم، چراکه نتیجه این مطالعات روند سرمایه گذاری را مشخص کرده و به این پرسش پاسخ می دهد که آیا پروژه توجیه اقتصادی دارد یا خیر؟ طرح کسب و کار در بخش های مختلف یک فعالیت صنعتی می تواند تهیه و تنظیم شود ، مانند تهیه طرح توجیهی در بخش گردشگری، خدمات، تولید و کشاورزی. طرح کسب و کار علاوه بر نمایان کردن دورنمایی از پروژه و تعیین نقشه راه برای سرمایه گذار، کاربردهای دیگری نیز دارد که از آن جمله می توان به جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی، اخذ موافقت اصولی، افزایش سرمایه و تامین مالی پروژه اشاره کرد.

طرح توجیهی چیست

 



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

درِ تالار‌های پذیرایی و عروسی به روی مردم باز شود، اما آن‌ها عروسی نروند و مجلس نگیرند! تالار‌های عروسی منع فعالیت ندارند، اما از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح منع آمدوشد شبانه برقرار است! در این دوگانگی تصمیم‌های ستاد مقابله با کرونا باید مردم و صاحبان مشاغل چه کنند؟!

اینکه مردم عروسی را تا قبل از ساعت‌۹ شب برگزار کنند در عمل امکان‌پذیر نیست، یا باید جریمه ۲۰۰‌هزار‌تومانی را به چشم ببینند یا اینکه آن‌ها هم بازگشایی تالار‌ها را مثل خیلی از کارشناسان حوزه سلامت و جامعه، غلط و در تناقض با دیگر تصمیم‌ها و شرایط بدانند.هشدار‌های ستاد مقابله با کروناست که همچنان به مردم توصیه می‌کنند از برگزاری دورهمی، اجتماع، عروسی و برگزاری مجالس و‌... پرهیز نمایند و در سویی دیگر، مجوز به فعالیت گروه‌های شغلی که سبب اجتماع می‌شود، می‌دهند. در نهایت، یک جمله به تصمیم و ابلاغیه‌ها اضافه می‌شود که «همه موارد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشد.» اینکه شیرینی و شام عروسی در تالار‌های پذیرایی صرف شود و مجلس شادی هم دور هم برگزار گردد، فقط مردم وقت وارد‌شدن به تالار با ماسک بیایند و بعد از اتمام مجلس ماسک‌هایشان را بگذارند و بروند، از سرایت کرونا جلوگیری می‌کند؟! 

بازگشایی تالار‌های عروسی با منع رفت‌وآمد شبانه!

 

بسته بودیم، حداقل تکلیفمان مشخص‌تر بود

یکی از تالارداران شهر حرف‌هایش، گلایه از همین دوگانگی در تصمیم‌های ستاد کروناست. می‌گوید: از یک سو به ما مجوز بازگشایی برای باز‌شدن تالار‌های پذیرایی را می‌دهند و از سویی دیگر، به مردم توصیه می‌کنند که از دورهمی و میهمانی‌رفتن و شرکت در مجالس عروسی بپرهیزند. در این شرایط، خیلی از خانواده‌ها ریسک برگزاری مراسم را نخواهند پذیرفت و آن‌هایی هم که به‌سراغ ما بیایند با حداقل ظرفیت و تعداد میهمان کم، سالن‌های تالار را رزرو خواهند کرد که نتیجه آن در هر حالت، جز بی‌رونقی در کار ما نخواهد بود. وقتی بسته بودیم، حداقل تکلیفمان با مردم و پرسنل و خودمان مشخص‌تر بود. او با‌وجوداین تأکید می‌کند: با منع تردد شبانه، نمی‌توان انتظار داشت که به‌جز مراسم عصرانه عقد، تالار‌ها برای رزرو مراسم دیگری استقبال شود، مگر دسته‌ای از طبقه لاکچری جامعه که در هر شرایط ۲۰۰‌هزا‌ر‌تومان پول برای شرکت در یک عروسی، اصلا برایشان مبلغی نیست و به چشمشان نمی‌آید.

بین بیش از ۲۰‌تالارداری که با آن‌ها صحبت می‌کنیم، یکی از آن‌ها دید مثبتی به تصمیم بازگشایی دارد و می‌گوید: برخی از خانواده‌ها حتی در روز‌هایی که شرایط کرونا قرمز بود، برای گرفتن مجالسشان، دنبال تالار‌های زیر‌زمینی بودند؛ آن‌چنان‌که چندین تالار، عروسی برگزار کردند و پلمب شدند. حالا با مجوز رسمی فعالیت، هم کار این خانواده‌ها راه می‌افتد هم شاید بیکاری و بلاتکلیفی یک‌ساله ما تغییر شود.

این بازگشایی بیشتر ضرر است

صاحب یکی از تالار‌های بزرگ شهر در گفتگو با خبرنگار ما، نه‌تن‌ها از تصمیم ستاد مقابله با کرونا برای بازگشایی خوشحال نیست، این بازگشایی را به ضرر تالارداران می‌داند تا سود آن‌ها. او می‌گوید: مگر می‌شود به مردم بگویید بیایید میلیون‌ها تومان برای عروسی خرج کنید، اما، چون منع رفت‌وآمد شبانه هست، از سر و ته مجلس عروسی بزنید و تا ساعت‌۸ تمام کنید؟! فاصله رسیدن هر شرکت‌کننده‌ای در مجلس عروسی، از تالار تا منزلش در مناطق مختلف، حداقل بین یک ربع و حداکثر تا یک‌ساعت زمان می‌برد؛ بنابراین برگزاری مراسم عروسی تا قبل از آغاز ساعت منع تردد شبانه، بی‌معنی و نشدنی خواهد بود. ضمن اینکه در فرهنگ و آداب رسوم مردم نمی‌توان گفت که در عروسی به‌جای شام، ناهار دهند.برای بررسی این تصمیم که تالار‌های پذیرایی در گروه شغلی‌۳ از این هفته اجازه فعالیت و بازگشایی دارند، هم سراغ متولیان حوزه بهداشت و درمان می‌رویم و هم صاحبان تالار‌های پذیرایی که هر‌کدام مواضع خود را دارند.
از بین فهرست ۹۰‌تالار و ۵۰‌باغ تالار مجوز‌دار مشهد، با بیش‌از ۴۰‌تالار و باغ‌تالار تماس می‌گیریم. تلفن بیشتر آن‌ها را کسی پاسخ‌گو نیست و آن‌هایی که پشت خط به سؤالاتمان جواب می‌دهند، امید چندانی به بازگشت به روز‌های خوش تالار‌ها ندارند. بسته‌بودن ماه‌های طولانی و بیکاری هزاران نفری که از کار در این تالار‌ها نان بر سر سفره خانواده می‌بردند، روزگار خوش آن‌ها را نابود کرد.تالار‌دار دیگری هم دغدغه‌هایی مشابه همکارانش دارد و می‌گوید: اگر مردم استقبال نکنند، تالاردار‌هایی که چندین‌ماه کارکنانشان را به خانه فرستاده بودند، حالا برای شرایط کم‌رونق و سرد هم باید همان هزینه‌های جاری حقوق چند کارگر، قبوض مختلف تالار و دیگر موارد را بپردازند. با این روند بیشتر زیان می‌کنند تا سود ببرند. در حالت خوش‌بینانه اگر در همین شرایط، عده‌ای متقاضی عروسی هم باشند، با تعداد مجالس اندک و مختصر، اصلا بازگشایی به‌صرف نیست.

بازگشایی تالار‌ها به‌معنای برگشتن به روال سابق نیست

رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی هم در‌عین‌حال که جزئیاتی از ابلاغیه بازگشایی این صنف را اعلام کرده، تأکید کرده است: تالار‌های پذیرایی باید با یک‌سوم ظرفیت فعال باشند. پس از یک سال تعطیلی، این بازگشایی به‌معنای برگشتن به روال سابق نیست و شرایط هم سخت و هم متفاوت خواهد بود.به گفته خسرو ابراهیمی‌نیا، استفاده از لوازم یک‌بار‌مصرف مانند قند، شکر، نمک، فلفل و استفاده از ماسک و دستکش برای همه کارکنان تالار‌ها ضروری میباشد. همچنین همه تالار‌های پذیرایی موظف به ضدعفونی‌کردن تالارهایشان قبل و بعد از مراسم هستند.
 
برای تبلیغات اینترنتی تالارهای عروسی به سایت شهر24 مراجعه کنید

 

 



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

پروانه کسب تشریفات مجالس

 

اتحادیه مذکور قوانین ساخت تالار را چنین بیان نموده اند:

مقررات اخذ پروانه کسب تشریفات مجالس

  • فضای پذیرایی از خانم ها و آقایان باید جداگانه باشد.
  • برای تهویه داخل سالن ها باید تهویه مناسب انجام شود.
  • فضای سالن حداقل باید ۲۵۰ متر مربع باشد.
  • سالن مخصوص پذیرایی خانم ها نباید طوری طراحی شده باشد که به فضای بیرون اشراف داشته باشد، همچنین کلیه پنجره ها پوشانده شده باشد. رختکن بانوان نیز در کنار ورودی باید قرار گیرد.
  • آشپزخانه سالن باید کاملا مجهز به تجهیزات مناسب بوده و دارای تاییدیه از وزارت بهداشت باشد.
  • مکان قرارگیری سرو غذا می بایستی با توجه به تعداد و محل قرارگیری صندلی ها تعیین شود.
  • سالن می بایست شامل نمازخانه و سردخانه بالا و پایین صفردرجه و فضاهای اداری هم باشد.
  • به ازای هر بیست و پنج صندلی موجود در سالن یک روشویی و سرویس بهداشتی تعیین گردد.
  • سالن باید مجهز به سیستم اطفای حریق و دوربین مداربسته باشد.

شما میتوانید با درج تبلیغات در سایت های مختلف جهت بازاریابی در خصوص خدمات مجلس کمک بگیرید.

مجوز های مورد نیاز برای اخذ پروانه کسب تشریفات مجالس

  • از سازمان تامین اجتماعی باید در خصوص بیمه بودن سالن تشریفات استعلام به عمل آید.
  • مالک سالن باید از اداره اماکن استعلام بگیرد.
  • مالک باید در اداره دارایی تشکیل پرونده داده باشد، که در این خصوص نیز استعلام به عمل خواهد آمد.


:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

ویروس کرونا و تکلیف قراردادهای خدمات مجالس!

ویژگی‌های قرارداد خدمات مجالس

در این قرارداد هم مانند هر قرارداد دیگری طرفین قرارداد به طور کامل معرفی می‌شوند. دقت داشته باشید که فردی که از جانب مرکز برگزار کننده خدمات قرارداد را امضا می‌کند شخص ذی سمت از سوی مجموعه باشد و حتما اسناد مثبت سمت ایشان را ببینید. همچنین مشخصات خود را به دقت چک کنید تا چیزی به اشتباه در  قرارداد درج نگردد.

مساله مهم بعدی موضوع قرارداد است. در این ماده می‌بایست تمام خدماتی که طرف برگزارکننده خدمات مجالس ارائه می‌کند به دقت و با جزئیات نوشته شود اما از آنجا که این خدمات معمولا زیاد و دارای جزئیات فراوانی هستند معمولا در پیوست ذکر می‌شوند. فراموش نکنید که قرارداد را با دقت مطالعه کنید و در امضای آن تعجیل نکنید.

گاهی ممکن است این جزئیات در قسمت مربوط به تعهدات تیم برگزارکننده خدمات مجالس قید شود اما نکته مهمی که وجود دارد توافق بر سر تمام جزئیات و ذکر تمام آن‌ها به تفصیل است.

مسأله مهم بعدی مدت قرارداد است که در این قسمت باید تاریخ برگزاری مراسم وارد شود. در این خصوص هم دقت کافی را به عمل آورید.

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های این قرارداد بحث مبلغ و شرایط پرداخت است. معمولا درصدی از مبلغ کل به عنوان پیش پرداخت، هم زمان با امضای قرارداد پرداخت می‌شود و قسمت باقیمانده بسته به توافق طرفین روز قبل از مراسم و یا با اتمام آن پرداخت می‌گردد. نکته مهمی که در اینجا مطرح می‌شود این است که با پرداخت مبلغ قرارداد چه تضمینی برای برگزاری درست تعهدات برگزارکننده وجود دارد؟

درست است که ضمانت اصلی، سابقه آن مرکز است اما گاهی نیاز است برای اطمینان بیشتر تضمینی هم به منظور حسن اجرای تعهدات اخذ شود. همچنین لازم است بحث کسورات قراردادی و نحوه پرداخت آن هم در این ماده روشن شود.

خدمات مجالس

بعد از موارد فوق به شرح وظایف و تعهدات طرفین می‌پردازیم. مرکز برگزار کننده خدمات مجالس می‌بایست تمامی مواردی که طبق مندرجات پیوست بر عهده ایشان است تمام و کمال به انجام برساند. چیزی که در اینجا می‌تواند برای شما بسیار راهگشا باشد ذکر دقیق جزئیات است. به عنوان مثال شرح کاملی از نوع و کیفیت مواد اولیه استفاده شده در غذاها و اسامی غذاها به همراه میزان آن‌ها، نوع و  شکل گل‌آرایی، موسیقی، تزئینات، پذیرایی اولیه از مهمانان، تعداد و جنسیت خدمه و نوع پوشش آن‌ها از جمله مواردی است که باید با جزئیات ذکر شود. در این خصوص استفاده از آلبوم عکسی که معمولا در این مراکز برگزاری خدمات مجالس وجود دارد بسیار مناسب است. می‌توانید هر مورد را از نظر ظاهر و کیفیت به عکس مربوطه ارجاع دهید.

 

 

شیوع ویروس کرونا و لغو کلیه مجالس!

اما سوالی که این روزها ذهن افراد را به خود مشغول کرده است نحوه ادامه قرارداد با وجود شرایط خاصی است که در اثر شیوع ویروس کرونا در کشور پیش آمده است.

با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و ابلاغیه رسمی دولت کلیه مراکز و تالارهای برگزارکننده خدمات مجالس تعطیل شده‌اند. در این مدت هم افراد زیادی با هم قراردادی مبنی بر برگزاری مراسم امضا کرده‌اند حال تکلیف این افراد چه خواهد بود؟

با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا از موارد فورس ماژور محسوب می‌شود و خارج از اراده طرفین بوده، همچنین هیچ کدام از آن‌ها نمی‌توانستند وقوع چنین اتفاقی را پیش‌بینی کنند، مانند تمام موارد فورس ماژور دیگر، دو راه پیش روی افراد است: 1- فسخ کلی قرارداد 2- در نظر گرفتن مهلت مناسب برای اجرای مجدد قرارداد.

یکی از مواد اصلی هر قراردادی ماده مربوط به فورس ماژور است که قطعا در این قرارداد هم درج می‌گردد.

جهت برگزاری مراسم در باغ تالار و برگزاری مجلالس و یا  ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید

 



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

برگزاری یک مراسم عروسی خوب و با کیفیت خواسته همه زوج های جوان است و همواره در تلاش هستند تا بتوانند بهترین خدمات مجالس ، تالار عروسی یا باغ تالار را برای برگزاری مراسم عروسی خود انتخاب نمایند مراسمی که همواره از بچگی در ذهن آنها نقش بسته را به بهترین شرایط  رقم بزنند. شرایط برگزار شود.

از آنجاکه که شب عروسی مهم‌ترین شب برای هر فردی است، اما یکی از پرمشغله‌ترین شب‌های زندگی هم به حساب می‌آید. مراسم عروسی مملو از تشریفات، اقدام‌ها و نیازهایی است که برای خاطره‌انگیز کردن نمی‌توان با مدیریت شخصی آن‌ها را کنترل کرد و با توجه به محدودیت‌های خانه افراد، عروس و داماد در بیش‌تر موارد، ترجیح به استفاده از تشریفات مجالس عروسی یا باغ تالارها را می‌دهند. قیمت و هزینه تالارهای عروسی یکی از اولین مواردی است، که زوج‌ در شرف ازدواج را نگران می‌کند، به خصوص برای ساکنین تهران، قیمت سالن و تالارهای عروسی یا باغ تالارها به دلیل تعدد بالا و تنوع مناطق شهری گمراه‌کننده است.

انتخاب یک مجموعه مناسب با توجه به تنوع سلیقه و تفاوت‌های فرهنگی در کنار خدمات متعدد و موقعیت‌های متفاوت خدمات‌دهندگان مراسم عروسی، تعیین قیمت و هزینه تالارهای عروسی در تهران و تشریفات مجالس چندان ساده نیست.

ابتدا باید ذکر کرد که هزینه رزرو تالار و تشریفات عروسی در شهر تهران کمی گران‌تر از دیگر مراکز استان و شهرستان‌ها است. نکته دیگر، تنوع قیمت بر اساس منطقه تالار یا حاشیه شهر بودن است. به هر حال خرید نوبت تالارهای عروسی از مهم‌ترین اقدامات جشن عروسی است، چرا که بیش‌تر فعالیت‌های شب عروسی در این مکان اتفاق می‌افتند و باید آگاهی کاملی از شرایط و عوامل تاثیرگذار بر هزینه تالارهای عروسی داشته باشید.

تالارکده به عنوان مرجع خدمات عروسی با تحقیق کامل از شرایط استفاده از خدمات تالار عروسی، شما را با تمامی جوانب و هزینه‎‌های خرید نوبت تالارهای عروسی آشنا خواهد کرد.

مزیای استفاده از یک خدمات مجالس و تشریفات عروسی خوب

اینکه شما چه نوع خدماتی را برای مراسم عروسی خود در نظر گرفته اید ممکنه است بعضی از آن به سلیقه و تفکر شما مربوط شود. ممن است برخی از مردم تمایل داشت باشند که مراسم عروسی خود را در یا باغ تالار برگزار کنند یا از خدمات تالار عروسی را گزاف و نامناسب برای افراد با بودجه کم دیده شود، اما مزیت‌هایی مانند برنامه‌ریزی صحیح، برون‌کاری مشغله‌های ذهنی به افراد متخصص و تنوع خدمات قابل استفاده از یک خدمات‌دهنده، تالارهای عروسی را بهترین مکان برای سپری کردن شب عروسی تبدیل می‌کنند.

درست است، هزینه برگزاری جشن عروسی در تالارها و باغ تالارها به خصوص در شهر تهران می‌تواند تا چند صد میلیون هم پیش برود، اما نگران نباشید، بیش‌تر این هزینه‌ها به خاطر موارد تجملاتی یا عدم انتخاب تالار مناسب است، که با بررسی و تحقیق بهترین تالارهای عروسی تهران می‌توانید تا میلیون‌ها تومان در هزینه تالارهای عروسی در سال 99 صرفه‌جویی کنید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت و هزینه تالارها و تشریفات مجالس

دکوراسیون و ویژگی‌های تزئینی

بیش‌تر هزینه تالارهای عروسی صرف دکوراسیون، ادوات، لوازم تزئینی و وسایل رفاهی و تشریفات حاشیه ای می‌شود. در انتخاب یک مکان مناسب مثل تالار عروسی یا باغ تالار به دکوراسیون و ویژگی‌های ظاهری آن توجه کنید، اگر چندان به محل پرتجمل نیازی ندارید، بدانید که با انتخاب یک مکان دیگر با تاکید بر خدمات پذیرایی، هزینه‌های خود را به شدت کاهش خواهید داد.

یکی از راه های مناسب جهت کم کردن هزینه های عقد و نازمدی استفاده از دفاتر ازدواج است که دارای سالن های عقد اختصاصی هستند. در صورتی که مهمانان شما کم است می توانید با یکی از دفاتر که دارای سالن عقد اختصاصی و ویژه هستند صحبت کنید تا مراسم عقد مختصری را در فضایی که در ذاختیار دارند برگزار نمایید.

 

دوره زمانی و تقارن با مناسبت‌ها

پس از دکوراسیون، مهم‌ترین عامل تاثیرگذار بر هزینه تالارهای عروسی و باغ عروسی در انتخاب زمان برگزاری مراسم عروسی است. هرچه زمان مناسب‌تری را انتخاب کرده باشید، باید هزینه بیش‌تری پرداخت کنید.

آخر هفته‌ها درخواست بیش‌تری برای برگزاری مراسم می‌شود. از طرف دیگر، مناسب‌هایی مانند اعیاد هم مطالبه بالایی دارند. نکته دیگر، زمان فصلی سال است، در بهار و تابستان به دلیل نبود مشکلات سرمای هوا و بارش، باغ تالارها و تالارهای عروسی، صف رزرو طولانی‌تری دارند، فصل پاییز هم تا حدی به همین شکل است، اما قیمت رزرو تالار در زمستان به مراتب ارزان‌تر می‌شود.

مکان تالار عروسی

موقعیت جغرافیایی صرف نظر از خدمات درون تالار بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد. برگزاری در شمال و غرب تهران گران‌تر از شرق است. نمونه تالارهایی هم در حاشیه شهر قرار دارند، که از قیمت به صرفه‌تری برخوردار هستند. البته باید محلی نزدیک به محل سکونت بیش‎‌تر میهمانان انتخاب شود.

مساحت و ظرفیت تالار

با بررسی تعداد میهمانان، تالار عروسی با ظرفیت کافی را انتخاب کنید. رزرو تالار با  ظرفیت بیش از نیاز، موجب فاصله افتادن میان میهمانان می‌شود. نوع برنامه‌های عروسی خود را بررسی کنید. اگر فعالیت‌های عروسی پییچیده ندارید، موارد با مساحت کم‌تر به صرفه‌تر خواهد بود.

نوع و تعداد غذا میهمانان

هر چه تعداد میهمانان و تنوع غذایی بیش‌تر باشد، هزینه بیش‌تری را متحمل خواهید شد. در تنوع غذا زیاده‌روی نکنید و بدانید که میهمانان به تعداد کم بسنده می‌کنند. در مورد منوی غذا و نحوه انتخاب مواد غذایی برای کاهش هزینه تحقیق کنید. همچنین با افزودن فعالیت‌های دیگر عروسی از زمان و توجه به غذا بکاهید.

 

میوه، شربت و خوراک‌های جانبی

هزینه میوه و شربت چندان کم‌تر از خوراک اصلی نیست و باید در نکات تهیه غذا به میوه و شربت هم توجه شود.

موسیقی و خدمات تفریحی جشن و تشریفات عروسی

حضور دی‌جی موسیقی می‌تواند از 3 تا 10 میلیون تومان هزینه‌ داشته باشد. حضور نوازندگان و گروه خوانندگی‌ هم به مراتب هزینه‌برتر است. اگر چندان به نکات ریز اجرا موسیقی اهمیتی نمی‌دهید، از یک پخش کننده ساده موسیقی با فهرست موسیقی از پیش شخصی‌سازی‌شده استفاده کنید.

پارکینگ و مدیریت لوازم

مدیریت لوازم، بایگانی و امانت آن‌ها تا پایان جشن عروسی و ارائه خدمات پارکینگ، نیاز به خدمات پرسنلی دارد. ممکن است یک تالار این خدمات را به صورت پیش‌فرض جزو هزینه کل بداند، اما تالار دیگر هزینه جانبی برای پارکینگ بگیرد.

خدمات پرسنلی

بررسی کنید، که فعالیت‌های پرسنل یا نیروی خدماتی در محل جشن هزینه اضافی دارد یا نه، حداقل هزینه این خدمات می‌تواند انعام باشد، اما ممکن است هر گونه خدمات جانبی و حضور مازاد، هزینه بیش‌تری داشته باشد.

مالیات و عوارض

در عقد قرارداد هزینه تالارهای عروسی و باغ تالارها، ممکن است، تالار به ازای هر مراسم باید مالیاتی را تحویل دولت دهد که قسمتی از آن شامل دریافت هزینه از خدمات‌گیرنده شود. عوارض کارکرد ادوات تالار و آسیب به آن‌ها را هم بررسی کنید.

خدمات جانبی تالارهای عروسی و تشریفات

هزینه تالارهای عروسی بیش‌تر به خاطر مراسم و صرف غذا است، اما خدمات مجالس تالار می‌تواند فراتر از مراسم اصلی رود. برخی تالارها به مانند یک پیمان‌کار، بیش‌تر فعالیت‌های جشن عروسی را بر عهده می‌گیرند.  آرایشگاه عروس ، تهیه لباس عروس و داماد، آتلیه، فیلم‌برداری از مراسم، سفره عقد، خودروی عروسی و گل‌آرایی ماشین عروس از جمله خدمات جانبی تالارها است.

نوع دیگر خدمات، ارائه قابلیت‌های جانبی است، که برخی تالارها برای به‌یادماندنی کردن شب عروسی در اختیار عروس و داماد قرار می‌دهند. گل‌آرایی پرزرق‌وبرق، نورپردازی، حضور مجری یا افراد معروف، آتش‌بازی، ورود لاکچری با ماشین لوکس، کالسکه، بالن یا حتی هلیکوپتر از خدمات جانبی تالارهای عروسی هستند، که هرکدام بر قیمت نهایی خدمات تالارهایی عروسی تاثیر می‌‎‌گذارند.

قیمت رزرو و هزینه تالارهای عروسی

علاوه بر تنوع قیمت باغ تالارها و انواع محل مراسم جشن عروسی با توجه مکان، موقعیت و عوامل ذکر شده، وضعیت بازار و محصولات خریداری شده به شدت بر قیمت تالارهای عروسی تهران تاثیر می‌گذارد. طیف قیمت در بازار بسیار گسترده است و از چند ده‌هزار تومان تا چند میلیون‌تومان برای هر میهمان متغیر است.

اکنون، طبق تاریخ ثبت این مقاله، در کم‌ترین مقدار قیمت رزرور هر میهمان در تالار، کمینه 75 هزار تومان را می‌توانیم در نظر بگیریم، که تا چندین میلیون در تالارهای لاکچری افزایش می‌یابد. به عنوان مثال یک نمونه متعادل حدود 150 هزار تومان برای صرف غذا، میوه و شربت هزینه داشته است.

هزینه غذا برای هر فرد برای تنوع غذایی بیش از یک غذا با میوه و شربت می‌تواند تا 100 هزار تومان برای هر فرد به عنوان خرج متوسط برسد. هزینه غذاهای متنوع و لاکچری بسیار بیش‌تر است. در ساده‌ترین هزینه کل عروسی بدون ورودی، 5-6 میلیون تومان هزینه تالار عروسی می‌شود، اما برای یک نمونه پرزرق‌وبرق مبلغ 200 میلیون تومان تجربه شده است.

قیمت ورودی تالار عروسی و باغ تالار در تهران

نکته مهم دیگر، تعرفه و «هزینه ورودی» تالارهای عروسی است. علاوه بر هزینه رزرو برای هر میهمان، ورود و ثبت نوبت استفاده از خدمات تالارها ممکن است شامل هزینه ورودی شود. ممکن است، 1 تا 5 میلیون به عنوان ورودی تالار در کنار هزینه اصلی اخذ شود. برخی تالارها در روزهای عادی هزینه ورودی نمی‌گیرند، اما در مناسب‌‎های خاص و روزهای پرمطالبه، هزینه ورودی را الزام ثبت رزرو می‌دانند.

هزینه دریافتی از مشتری می‌تواند به صورت یک‌جا باشد، اما در بیش‌تر مواقع، بیعانه کوچک در ابتدا ثبت دریافت می‌شود. سپس تا یک هفته قبل از شروع مراسم، 66 درصد هزینه کل دریافت و مابقی در شب عروسی مطالبه می‌شود.

شرایط و هزینه لغو اشتراک باغ تالار

هر اتفاقی ممکن است تا شب عروسی  بیافتد. اگر هزینه باغ تالار یا تالار عروسی را از پیش پرداخت کردید و به دلیل یک اتفاق نیاز به تعویق مراسم یا فسخ قرار دارید، مفاد لغو مراسم را بررسی کنید. در صورت عدم ذکر شرایط لغو اشتراک و هزینه کردن مسئول تالار، ممکن است، وی هیچ مبلغی را به شما باز نگرداند. میزان جریمه و نحوه بازگشت مبلغ پرداخته شده را بررسی کنید.

اختیار انتخاب موارد هزینه‌بر

قابلیت انتخاب خدمات، یکی از راه‌ها برای کاهش هزینه‌های تالار عروسی است. بررسی کنید که آیا تالار اجازه حذف برخی خدمات برای کاهش هزینه را می‌دهد. بهتر است، هزینه هرکدام از خدمات به صورت جداگانه را جویا شوید.

تفاوت تجربه و هزینه باغ تالارها با تالار سرپوشیده

به طور معمول، هزینه باغ تالارها از تالارهای سرپوشیده بیش‌تر است. اجرای مراسم در فضای باز نیازمند بررسی نکاتی مانند وضعیت آب‌وهوا در روز و شب عروسی دارد.

ویژگی های تالارهای عروسی مناسب

  • تعدد سالن‌ها برای تقسیم میهمانان
  • پرسنل حرفه‌ای و آموزش دیده
  • بروز بودن دکوراسیون
  • گواهی بهداشتی و رعایت نظافت
  • چیدمان صحیح محل حضور میهمانان برای نبود بی‌نظمی
  • کف تالار مناسب برای تحرک میهمانان
  • ظرفیت کافی برای میهمانان
  • موقعیت و دسترسی‌پذیری مناسب
  • مناسب‌بودن پس‌زمینه تالار برای عکاسی
  • سیستم‌های مدیریت دما مناسب
  • وجود جایگاه عروس

بهترین راه پیدا کردن تالار مناسب

متوجه شدید که عوامل تاثیرگذار بر قیمت و هزینه تالارهای عروسی بسیار هستند. تعدد تالارها در شهر تهران، انتخاب را برای عروس و داماد سخت می‌کند. این که با پرس‌وجو بخواهید بهترین تالار عروسی در شهر تهران را بیابید، علاوه بر زمان‌بر بودن، گمراه کننده است.بهتر است  با کمک آگهی رایگان سایت شهر۲۴  برای پیدا کردن بهترین تالار متناسب با نیاز خود استفاده کنید



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

فصل زمستان به علت زود تاریک شدن هوا و سرما معمولاَ انتخاب اول عروس و دامادها برای برگزاری مراسم عروسی نیست اما بعضی از عروس و داماد به خاطر علاقه شخصی‌شان به فصل‌های سرد سال و برف و باران تصمیم می‌گیرند که مراسم عروسی‌شان در فصل زمستان برگزار کنند، البته باید بگوییم که کم بودن برگزاری مراسم عروسی در زمستان باعث شده که بیشتر باغ و تالارها و تخفیف‌های قابل توجهی به عروس و داماد‌ها بدهند، پس اگر به دنبال راهی هستید که در هزینه‌های مراسم عروسی‌تان صرفه‌جویی کنید ، برگزاری مراسم عروسی در فصل‌های سرد می‌تواند انتخاب خوبی باشد.
در این نوشته می‌خواهیم نکات و راهنمایی‌هایی که عروس‌های زمستانی باید بدانند را برای‌تان بنویسیم و از خوبی ها و بدی‌های عروسی زمستانی با هم حرف بزنیم، پس بقیه نوشته را با دقت بخوانید.

لباس عروسی زمستانی

بعضی از عروس‌ها فکر می‌کنند که برگزاری مراسم عروسی در زمستان انتخاب‌هایشان را برای لباس عروس محدود‌تر می‌کند، در صورتی‌که کاملاَ برعکس است، نگران این نباشید که هوا سرد است و باید حتماَ لباس عروس آستین‌دار بپوشید! اگر می‌خواهید لباس عروس دکلته یا یقه باز بپوشید مدل‌های زیادی برای شنل عروس زمستانی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها انتخاب کنید. معمولاَ شنل‌هایی که مزون‌های لباس عروس همراه لباس‌ها می‌دهند نازک هستند و نمی‌شود برای فصل زمستان روی آن‌ها حساب کرد، اما مدل‌های زیاد دیگری هستند که در عین زیبایی، گرم و کاربردی هستند؛ از کت‌های چرم اسپرت گرفته، تا بافتنی و شال‌های خز که یکی از رویایی‌ترین انتخاب‌ها برای یک عروسی زمستانی است. شنل‌ عروس خز معمولاَ نسبت به بقیه انتخاب‌ها قیمت بیشتری دارد اما باید این را در نظر بگیرید که با یک بار خریدن می‌توانید به مناسبت‌های مختلف از آن‌ استفاده کنید، بر خلاف شنل‌ عروس سفید که فقط یک بار قابل استفاده هستند.

شنل عروس زمستانی

 

چه‌کار کنید که روز عروسی سرد‌تان نشود؟

معمولاَ انتخاب بیشتر عروس‌ها برای لباس عروس‌شان دامن‌های بلند و پف‌دار است و این به نفع شماست! چرا که می‌توانید زیر لباس‌تان جوراب شلواری کلفت رنگ پا بپوشید، نگران این نباشید که کسی متوجه بشود یا نه، فقط لازم است که به عکاس‌تان بگویید که حواسش را جمع کند که در عکس‌ها پاهای‌تان مشخص نشود.

دسته‌ گل عروس زمستانی

قبل‌تر برای‌تان از گل‌های مناسب دسته گل عروس در هر فصل نوشته بودیم ، پالت رنگ عروسی‌های زمستانی معمولاَ رنگ‌هایی مثل سفید و شیری، آبی، یاسی و زرشکی هستند، البته این به این معنا نیست که در انتخاب گل‌هایتان برای یک دسته‌ گل عروس زمستانی فقط باید  گزینه‌های‌تان را محدود به این رنگ‌ها کنید، آزادانه انتخاب کنید و اگر به فکر کم کردن هزینه‌های جشن عروسی هستید حواستان باشد که گل‌هایی انتخاب نکنید که در فصل سرد کمیاب می‌شوند.

دسته گل عروس زمستانی

عکاسی عروسی زمستانی

یکی از بهترین راه‌ها برای این‌که مطمئن باشید که عکس‌های عروسی‌تان در فصل زمستان بی نقص هستند، عکاسی فرمالیته است، قبل از عروسی یک روز را به عکاسی فرمالیته اختصاص بدهید، بهترین گزینه برای عکاسی فرمالیته زمستانی استفاده از منظره‌های سفید و برفی است، اما اگر بودجه عکاسی فرمالیته را ندارید نگران نباشید و فقط این چند نکته را به یاد داشته باشید.

  • چتر همراه‌تان داشته باشید
    می‌توانید یک چتر معمولی با خود ببرید که اگر برف و باران آمد خیس نشوید، یا کمی خلاقیت به کار ببرید و چترتان را تزیین کنید که عکس‌هایتان زیبا و خاص بشود.
  • آرایش ضد آب
    حتماَ به آرایشگرتان تاکید کنید که از لوازمی برای آرایش‌تان استفاده کند که ضد آب باشد.
  • حواستان به کفش‌تان باشد
    قطعاَ دوست ندارید کفش های پاشنه بلند گران قیمت‌تان در آب و گل کثیف بشود، میتوانید یه جفت کفش اضافه یا حتی بوت و کتانی ضد آب همراه‌تان داشته باشید و کفش‌های اصلی‌تان را بگذراید برای جشن عروسی.
  • وقت و انرژی زیادی روی تزیین ماشین عروس نگذارید چرا که احتمال اینکه تمام کارهای‌تان با چند قطره برف و باران به هدر برود خیلی زیاد است.

برگزاری مراسم عروسی در فصل زمستان با همه‌ی سختی‌ها و چالش‌هایش می‌تواند یک خاطره خوب و رویایی برای شما و مهمان‌هایتان بسازد، به توصیه‌های بالا عمل کنید و نگرانی‌هایتان را دور بریزید، تنها به عشق‌تان به همدیگر فکر کنید و خودتان می‌بینید که روز عروسی‌تان به یکی از بهترین روز‌های زندگی‌تان تبدیل می‌شود.

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید


:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

4 تا از بهترین تم های عروسی زمستانی

گر تصمیم گرفته اید در فصل زمستان مراسم جشن عروسی خود را برگزار کنید،به شما تبریک می گوییم. فصل زیبایی را انتخاب کرده اید. عروسی در فصل زمستان بیش‌از پیش در میان جوانان محبوبیت یافته است و جوانان اغلب ترجیح می‌دهند تا مراسم خودشان را در این موقع از سال برگزار نمایند.

اما اگر بخواهید مراسم‌تان در این فصل سرد جذاب‌تر باشد، باید به‌دنبال ایده‌ها و تم‌های متفاوتی برای آن باشید تا متفاوت بودن عروسی احساس شود. ما در سایت تالارکده همگی زمستان را دوست داریم و فکر می کنیم هیچ چیزی بهتر از یک تم کلاسیک تمام سفید نیست. اگر نمی توانید بارش برف را در روز عروسی خود تضمین کنید چرا یک روز عروسی سفید زمستانی زیبا را برای خود نسازید؟ تعدادی ایده جذاب برای عروسی در زمستان انتخاب کرده‌ایم که می‌تواند راه‌گشای خوبی برای مراسم شما باشد.

شاید این موضوع برای شما جالب باشد:5 دلیل برای اینکه شما عروسی زمستانی را انتخاب کنید

عروسی زمستانی

تم تمام سفید

یکی از ساده ترین، ارزان ترین، موثرترین ایده های تم عروسی، تم تمام سفید است. تزئین مجلس عروسی با گل های آبی و سفید و در برخی از موارد می توانید از مجسمه هایی که طرح مجسمه های برفی و یخی را دارند استفاده کنید، کیک عروسی را باید از طرح های کیک های عروسی زمستان انتخاب کنید و همچنین کیک را با شاخه های نقره ای و آبی تزئین کنید البته رنگ کیک شما باید سفید انتخاب شود. مرسوم است که سالن عروسی را اغلب با شمع‌های متعدد تزئین می‌کنند و به‌نوعی نشانه‌ای از رمانیتک بودن زوجین و عشق بین آن‌هاست. اما برای عروسی با تم سفید، شمع ایده چندان مناسبی نیست. بهتر است در تزئین سالن مراسم، از وسایلی هم‌چون مجسمه‌های یخی که نشانگر سرد بودن این فصل هستند و در ضمن رنگ سفیدی دارند استفاده نمایید.

کوزه های سفید رنگی که با گل های عروس پر شده اند می توانند زینت بخش میزهای پذیرایی در جشن عروسی زمستانی با تم سفید باشند.

ساقدوش های عروس نیز می توانند در همخوانی با لباس سفید عروس، لباسهای سفید بپوشند. همچنین می توانید شیرینی های سفید تهیه کنید و میزهای خود را با سفره سفید تزئین کنید. نمی توانید تصور کنید که یک میز با غذاهای سفید رنگ چقدر می تواند جالب باشد.

عروسی زمستانی

تم اسکی

اگر به اسکی علاقه مند هستید چرا این ورزش مفرح و زیبا را به تم عروسی خود تبدیل نکنید؟ شما می توانید در تزئین تالار عروسی تان از چوب های اسکی قدیمی و سورتمه های زیبا استفاده کنید. می توانید روی صندلی مهمانان را با پتوهای نرم و راحت بپوشانید تا بتوانند آنها را دور خود بپیچند.

توصیه ما به شما این است که برای گرفتن عکس های عروسی سری هم به پیست اسکی بزنید.

شاید این موضوع برای شما جالب باشد:10 ترفند شگفت انگیز زیبایی برای عروسی در زمستان

عروسی زمستانی

اسکاندیناوی

تم دیگری که می توانید از آن برای عروسی زمستانی خود استفاده کنید، تم اسکاندیناوی است. به رومیزی های قرمز و سفید راه راه یا شطرنجی، گرم کن های غذا درون گلدان های کوچک شیشه ای و میزهایی که در وسط شان ظرف های چوبی قرار دارد، فکر کنید. ظرف های چوبی از پوست درخت غان می تواند به عنوان گلدان یا فانوس استفاده شود.

کارت دعوت های شما هم می تواند از ابتدا معرفی کننده تم عروسی شما باشد. می توانید سری به اینترنت بزنید و کارت دعوت های سنتی اسکاندیناوی را ببینید.

برای اینکه یک حس واقعی اسکاندیناوی داشته باشید همه چیز را گرم و راحت طراحی کنید. برای دکوراسیون تالار از حلقه های آویزی سفید و زیبا با فانوس استفاده کنید.

عروسی زمستانی

برف ریزان

اگر خوش شانس باشید در روز عروسی تان برف خواهید داشت اما حتی اگر برفی در کار نباشد هنوز می توانید محل عروسی تان را به یک سرزمین شگفت انگیز برفی زمستانی تبدیل کنید.

شما می توانید شاخه های خشک شده درختان را با رنگ سفید اسپری کنید و در قاب پنجره یا در استفاده کنید در این صورت احساس یک جنگل برفی را خواهید داشت.

می‌توانید با گیپور و تور هایی مثل دانه برفی انواع تزیینات و نگهدارنده‌ی قاشق و چنگال درست کنید. تزئین قاشق و چنگال‌های سفید با دستمال‌های آبی، ست خوبی برای تم زمستانی‌تان خواهد بود.

اجاره کردن مکانی که مجهز به شومینه باشد، یک ایده جالب و بکر است. شاید در فصل تابستان انجام این کار عجیب و دور از انتظار باشد،اما اگر در فصل زمستان انجام شود خیلی عالی و شگفت آور می شود عروس و داماد با ایستادن در کنار شومینه می توانند یک سبک جدید و جذاب عکاسی بیافرینند.

شاید این موضوع برای شما جالب باشد:ایده هایی شگفت انگیز برای یک عروسی پاییزی

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید

 



:: برچسب‌ها: عروسی , زمستان , شهر24 , برگزاری عروسی , دنیای جشن ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

خدمات مجالس:ایده های جذاب برای عروسی در زمستان

 

 

یکی از مزایای برگزاری جشن عروسی در زمستان، هزینه کمی است که شما می‌خواهید برای آن پرداخت کنید. مطمئناً گرفتن جشن عروسی با هزینه کم برای هرکسی یک شانس ویژه است و دوست دارد که شانس آن را داشته باشد و باید بگوییم که با برگزاری مراسم عروسی‌تان در زمستان این شانس نصیبتان شده است. ازآنجایی‌که فصل زمستان، فصلی سرد است به همین علت از برگزاری مراسم عروسی در این فصل اکثر افراد خودداری می‌کنند و از همین رو تالار پذیرایی و خدمات دهنده‌های مراسم عروسی برای مشتریان خود در این فصل تخفیف‌های خوب و ویژه‌ای را در نظر می‌گیرند و جزو تالار تخفیف دار محسوب میشوند.

 

۱۰ ایده جذاب برای عروسی در زمستانبرگزاری جشن عروسی در زمستان

ایده‌های خاص برای فصل زمستان

 

برگزاری جشن عروسی در زمستان: اگر شما در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که پوشیده از برف است این‌یک شانس خیلی عالی برای شماست تا مراسم عروسی‌تان را زیباتر کنید. در این فصل زیبا شما باید سالنی را برای برگزاری مراسم عروسی انتخاب کنید که دارای شومینه و سیستم گرمایشی خوبی باشد تا مهمانان شما راحت باشند و احساس سرما نکنند.

 

۱۰ ایده جذاب برای عروسی در زمستانبرگزاری جشن عروسی در زمستان

سرو نوشیدنی‌های گرم به‌جای سرد

 

برای برگزاری جشن عروسی در زمستان برعکس تابستان برای پذیرایی از میهمانان باید از نوشیدنی‌های گرم استفاده کنید. می‌توانید شکلات داغ، قهوه و یا نسکافه سرو کنید تا مراسم شما هرچه بیشتر گرم‌تر بشود. همچنین شما باید در این فصل به‌جای سرو بستنی که در فصل‌های دیگر برای پذیرایی سرو می‌شود، از دسرها و غذاهای سنتی گرم مانند شله‌زرد، فرنی و… برای پذیرایی استفاده کنید.

 

۱۰ ایده جذاب برای عروسی در زمستانسرو نوشیدنی گرم

تزیین سالن پذیرایی تالار

 

برای تزیین سالن‌ها می‌توانید از برگ‌ها شاخه‌های خشک و یا حتی از قندیل‌ها و اشکال ساختگی میوه‌های کاج استفاده نمایید و با قرار دادن آن‌ها در کنار سالن و یا میزها مراسمتان را خاص‌تر کنید.

 

۱۰ ایده جذاب برای عروسی در زمستانآرایش عروس

آرایش عروس

 

برای میکاپ و آرایش در زمستان شما با مشورت با آرایشگرتان باید از آرایش‌های پررنگ‌تر استفاده کنید و برای هرچه زیباتر شدنتان از رژلب قرمز استفاده کنید تا در فصل سرد و برفی زمستان بهتر بدرخشید و دیده شوید. دیزاین ناخن‌هایتان را می‌توانید با انتخاب طرحی از بلورهای زیبای برف زیباتر و خاص‌تر کنید تا بیشتر به فصل زمستان بیاید.

 

لباس عروس

 

لباس عروسی که در فصل زمستان باید انتخاب کنید مانند تابستان لباس‌های دکلته و بازنیست. در این فصل می‌توانید از لباس‌های آستین‌دار توری برای انتخاب لباس عروستان استفاده کنید. اگر لباس عروس دکلته دوست دارید می‌توانید روی آن را با کت خز سفید و یا شنل سفیدرنگی زیباتر کنید و مانند پرنسس‌ها بدرخشید. شما با این تغییرات می‌توانید مانند یک ملکه برفی افسانه‌ای شوید.

 

۱۰ ایده جذاب برای عروسی در زمستانلباس عروس

نورپردازی سالن‌ها

 

در فصل زمستان برای نورپردازی باید برخلاف فصل‌های دیگر از یک نورپردازی آبی استفاده کنید. نورپردازی آبی مجلس عروسی شمارا زمستانی و گرم‌تر نشان می‌دهد و کمک می‌کند تا مجلس شما خاص و ماندگار شود.

 

تزیین کارت عروسی

 

شما می‌توانید برای تزیین کارت عروسی‌تان خودتان اقدام کنید و باهنر و خلاقیت خود کارت‌های عروسی زمستانی طراحی کنید. شما می‌توانید با استفاده از دانه‌های برف و باران تزیینی که روی کارت عروسی‌تان قرار می‌دهید یک کارت عروسی متفاوت برای دعوت میهمانان خود به عروسی ارائه بدهید.

 

رفتن به پیسک اسکی

 

اگر هنوز به این موضوع فکر نکرده‌اید توصیه می‌کنم حتماً رفتن به پیست اسکی را در برنامه‌ریزی عروسی‌تان قرار دهید. عکس و فیلم در یک روز برفی در محل پیست اسکی می‌تواند یک ایده بسیار جالب و خاص باشد که بعداً دوستان و آشناهایتان با دیدن عکس‌ها این تفاوت و خاص بودن را بهتر درک خواهند کرد و همچنین برای خود شما و همسرتان می‌تواند یک خاطره و تجربه بسیار جالب بشود.

 

۱۰ ایده جذاب برای عروسی در زمستاناسکی سواری

دستکش عروس

 

انواع دستکش‌های عروس موجود در بازار برای فصل‌های خاصی طراحی‌شده‌اند و عروس خانم‌ها با توجه به سلیقه شخصی و فصل انتخاب‌شده برای برگزاری مراسم عروسی‌شان دستکشی را انتخاب می‌کنند. اگر شما هم دستکش برای مراسم عروسی‌تان دوست دارید به دست کنید می‌توانید از دستکش‌های خزدار و پرنسسی استفاده کنید که باکت خز و یا شنل خز سفیدتان بسیار جذاب خواهد شد.

 

کت‌وشلوار داماد

 

برای انتخاب رنگ کت‌وشلوار آقا داماد شما و همسرتان می‌توانید از رنگ سرمه‌ای، طوسی و هر رنگ دیگری که خودتان دوست دارید استفاده نمایید. همچنین در این فصل سرد به‌جای کت‌وشلوارهای تابستانی می‌توانید از یک اورکت و یا یک کت زمستانه کمک بگیرید و برای عکاسی در فضای باز آن را به تن کنید.

 

۱۰ ایده جذاب برای عروسی در زمستانعروس و داماد

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید


:: برچسب‌ها: عروسی , زمستان , شهر24 , برگزاری عروسی , دنیای جشن ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

کیف دوشی مکرومه - کیف مکرومه

کیف دوشی مکرومه - کیف مکرومه - در اندازه، طرح ها و رنگ های مختلف - بسیار شیک - مناسب برای کادو و هدیه
برای اطلاع بیشتر و قیمت و سفارش کیف دوشی مکرومه به صفحه اینستاگرام mehrbaaft@ مراجعه کنید و یا واتس آپ به شماره 09021102723 پیام ارسال کنید.

https://static.shahr24.com/Files/GalleryImage/2020/8/65_20200531_161444_done-600_Fixd.jpg

قابل ارسال به سراسر کشور
مکرومه بافی مهربافت


 
برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید
سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید


:: برچسب‌ها: مکرومه , مکرومه بافی , کیف دوشی , کیف هنری , شهر24 ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

 

خدمات مجالس:ایده های جالب برای مراسم عروسی در تابستان

از بوکه گل های روشن با رنگ های بولد و جذاب تا لباس های خنک و نخی و سرو نوشیدنی های خنک، همه به شما کمک می کنن که بتونین مراسم عروسی به یاد موندنی و خارق العاده ی تابستانی داشته باشین! تابستون یکی از فصل هایی هستش که گرفتن مراسم ازدواج در اون خیلی لذت بخش و جذابه! تابستون برای مهمان ها فرصت مناسبیه که بتونن مسافرت کنن و همچنین ریسک تغییر دمایی خیلی پایینه و همه چیز درخشان و تازه ست. ولی از طرفی هم باید طوری برنامه بریزین که همه چیز جدید و جذاب به نظر برسه و با عروسی های تابستونی (تزئینات عقد و عروسی - زیباترین مدل های کلاسیک تابستان 2017) دیگران متفاوت باشه!  البته در نظر داشته باشین که این تشریفات عروسی نیازی نیست که خیلی پرهزینه و لاکچری باشن، می تونین با چندتا تغییر کوچیک همه چی رو تابستونی، خاص و زیبا کنین. در ادامه به تعدادی از این ایده های جالب و هیجان انگیز و در عین حال اقتصادی و به صرفه می پردازیم! تشریفات عروسی ارزان با قیمت مناسب و اقتصادی

سرو کردن انواع کوکتل و نوشیدنی های خنک

در فصل تابستون هیچکس دلش نمیخواد که نوشیدنی های گرم و سنگین بخوره، استفاده از نوشیدنی ها و کوکتل های پر از یخ و با رنگ روشن می تونه هم هوشمندانه باشه و هم جذاب!

 

تابلوی زیبا با طراحی گل

 

استفاده از چادرهای بلند برای مراسم باغ

برای مهمونی عروسی تابستانی – اگر در باغ برگذار می کنین – حتما باید چادرهای بزرگ و خوش رنگ داشته باشین که روی قسمت های نشیمن کشیده بشه و از خوردن آفتاب مستقیم جلوگیری کنه (البته تو ایران - تشریفات عروسی در ایران و سایر کشورها - چون مراسم بعد از ظهر مایل به شب شروع میشن، این چادرها می تونن نقش جمع کننده ی نور رو هم داشته باشن و از آفتاب بعدازظهر، مهمان ها رو دور نگه دارن) تزئینات شیک و جدید سالن عقد و عروسی - چلچراغ گل دار

 

چادر در باغ عروسی

 

دسته گل عروس از گل های مقاوم به گرما

سعی کنین از دسته گلی استفاده کنین که گل هاش نسبت به گرما مقاوم باشن که در کل طول مراسم زنده بمونن و بتونین راحت عکس بگیرین. گل های استوایی مثل گل شیپوری (Calla Lily)، ارکیده، رز باغچه یا گل آفتابگردان قدرت مقاومت بالایی دارن و می تونین به راحتی استفاده کنین. دسته گل عروس به همراه معرفی و معنی گل ها - 2018

 

دسته گل عروس

 

استفاده از تن های رنگی روشن

تابستان فصل کنار گذاشتن رنگ های تیره و استفاده از رنگ های پاستیلی، روشن و بولد هستش: زرد خورشیدی، مرجانی، آبی و صورتی. ببینین که چه رنگ هایی به تم مراسم ازدواجتون میان و استفاده کنین ازشون. اما از رنگ های تیره دوری کنین چون جو رو گرم تر و سنگین تر می کنن. گل آرایی - ایده های جذاب با گلهای کاغذی

 

رنگ های شاد در مجلسی عروسی

 

کارت دعوت ساده به همراه گل طبیعی

می تونین از کارت دعوت خیلی ساده ای استفاده کنین و در کنارش هم یه شاخه گل طبیعی قرار بدین و برای مهموناتون بفرستین. کارت عروسی مدل جدید و شیک

 

کارت دعوت و گل

 

منو شام تابستانی

بهتره که برای شام تابستانی از سرو کردن غذاهای پرحجم و سنگین و چرب جدا خودداری کنین، سعی کنین غذاهای دریایی، گیاهی و انواع سالاد استفاده کنین. مثلا ماهی و مرغ گریل شده، سبزیجات تازه تابستانی و انواع میوه ها و ترکیب این غذاها! میز شام عروسی - ایده های ناب و خاص برای عروسی شیک و مجلل

 

منو شام

 

استفاده از لباس های خنک و نخی

فصل تابستون زمان استفاده از پارچه های سنگین و پر زرق و برق نیست، بهتره که هم شما و هم ساقدوشاتون از پارچه های خنک و انواع تاج گل های طبیعی استفاده کنین، عروس و داماد عرق کرده نه تنها قشنگ نیستن بلکه تا پایان مراسم کلافه هم میشن. کت و شلوار دامادی، راهنمای انتخاب و نکات مهم + تصاویر و هنگام پرو لباس عروس به این نکات دقت کنید به همراه عکس

 

لباس ساقدوش ها

 

مدل مو و تاج گل

برای عروسی تابستانی خیلی سخته که انواع شینیون های حرارتی، شینیون بسته و نیمه باز و مختلف داشته باشین، به خصوص که گرما خیلی راحت مدل موها رو بهم میریزه و مجبور میشین یه عالمه از تافت مو استفاده کنین که خیلی مصنوعی میشه. برای همین بهتره که موها رو بالای سر جمع کنین و انواع بافت مو رو بزنین و با گل های طبیعی و مصنوعی تزئین کنین!

 

بافت مو و گل های طبیعی

 

سورپرایز مهمان ها

اگر واقعا می خواین که مهمون هاتون رو سورپرایز کنین، یه کار تابستونی انجام بدین و او سرو کردن بستنی و چیزای خنک دیگه س که هم انرژی رو بالا میبره و هم همه رو خنک نگه می داره!

 

 

چرخ بستنی

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید

 

 



:: برچسب‌ها: عروسی , ایده عروسی , عروسی کم خرج , شهر24 , خدمات مجالس ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

خدمات مجالس:مراسم عروسی با تم و ایده های بهاری

فصل بهار یکی از مناسب ترین زمان ها برای برگزاری مراسم عروسی است. طبیعت زیبا، گل های خوشبو، میوه های بهاری، همه و همه باعث می شوند تا بسیاری از عروس ها برای برگزاری مراسم عروسی خود منتظر این فصل از سال باشند. برگزاری مراسم عروسی در این فصل مزایا و معایب خاص خود را دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. نکته اینجاست که برگزاری جشن عروسی در هر زمانی نیاز به دقت و برنامه ریزی زیادی دارد.

عروسی در فصل بهار

1. عروسی های ساده و مینیمال همچنان در صدر پرطرفدارترین نوع عروسی هستند.

2. انتخاب رنگهای شاد و تند مانند قرمز، سبز و بنفش بهترین پیشنهاد برای عروسی در فصل بهار است.

3. از یک لوگو یا علامت مخصوص استفاده کن که منحصرا برای عروسی تو طراحی شده باشد. مثل ترکیب اسامی یا ماه های تولد و نوشتن یک جمله بر روی تخته سیاه.

4. یک دایره عشق درست کن. یک دایره یا نیم دایره که به وسیله گل ها درست شده باشد و عروس و داماد در زمان عروسی در آن و بر روی صندلی بنشینند.

5. برای زیبا و شیک بودن عروسی بهترین کار استفاده از حلقه های گل بهاری است.

6. لباس عروس که در آن تور به کار رفته باش پیشنهاد طراحان است.

7. برای فصل بهار بهتر است فضاهای متفاوتی مانند یک مزرعه، باغ پر درخت یا کنار ساحل را برای عروسی انتخاب کنید.

 

8. می توان گفت بهار امسال، کیک های ساده بهترین انتخاب هستند.

در این فصل انتخاب بیشتری برای تم عروسی تان دارید. می توانید جشن خود را داخل سالن و یا در فضای باز برگزار کنید و از تم های رنگی برای تزیین مکان عروسی بهره ببرید. رنگ های صورتی، سبز و یا آبی را می توانید به عنوان تم عروسی خود استفاده کنید. البته طراحان معتقدند رنگ های روشن بیشتر برای فصل های تابستان و زمستان مناسب است. بنابراین بهتر است از تن های تیره تر برای تم عروسی خود استفاده کنید. البته به یاد داشته باشید که برگزاری مراسم در فضای باز ریسک هایی هم دارد. ممکن است باران ببارد و مهمانان شما را خیس کند.

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید


:: برچسب‌ها: عروسی , عروسی بهاری , برگزاری عروسی , شهر24 , آگهی رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

خدمات مجالس :ایده های عروسی در فصل بهار

فصل بهار یکی از مناسب ترین زمان ها برای برگزاری مراسم عروسی است. طبیعت زیبا، گل های خوشبو، میوه های بهاری، همه و همه باعث می شوند تا بسیاری از عروس ها برای برگزاری مراسم عروسی خود منتظر این فصل از سال باشند. برگزاری مراسم عروسی در این فصل مزایا و معایب خاص خود را دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. نکته اینجاست که برگزاری جشن عروسی در هر زمانی نیاز به دقت و برنامه ریزی زیادی دارد.

عروسی بهاری

عروسی بهاری

عروسی در فصل بهار

1. عروسی های ساده و مینیمال همچنان در صدر پرطرفدارترین نوع عروسی هستند.

2. انتخاب رنگهای شاد و تند مانند قرمز، سبز و بنفش بهترین پیشنهاد برای عروسی در فصل بهار است.

3. از یک لوگو یا علامت مخصوص استفاده کن که منحصرا برای عروسی تو طراحی شده باشد. مثل ترکیب اسامی یا ماه های تولد و نوشتن یک جمله بر روی تخته سیاه.

4. یک دایره عشق درست کن. یک دایره یا نیم دایره که به وسیله گل ها درست شده باشد و عروس و داماد در زمان عروسی در آن و بر روی صندلی بنشینند.

5. برای زیبا و شیک بودن عروسی بهترین کار استفاده از حلقه های گل بهاری است.

6. لباس عروس که در آن تور به کار رفته باش پیشنهاد طراحان است.

7. برای فصل بهار بهتر است فضاهای متفاوتی مانند یک مزرعه، باغ پر درخت یا کنار ساحل را برای عروسی انتخاب کنید.

عروسی بهاری

عروسی بهاری در باغ

8. می توان گفت بهار امسال، کیک های ساده بهترین انتخاب هستند.

در این فصل انتخاب بیشتری برای تم عروسی تان دارید. می توانید جشن خود را داخل سالن و یا در فضای باز برگزار کنید و از تم های رنگی برای تزیین مکان عروسی بهره ببرید. رنگ های صورتی، سبز و یا آبی را می توانید به عنوان تم عروسی خود استفاده کنید. البته طراحان معتقدند رنگ های روشن بیشتر برای فصل های تابستان و زمستان مناسب است. بنابراین بهتر است از تن های تیره تر برای تم عروسی خود استفاده کنید. البته به یاد داشته باشید که برگزاری مراسم در فضای باز ریسک هایی هم دارد. ممکن است باران ببارد و مهمانان شما را خیس کند.

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید

 



:: برچسب‌ها: خدمات مجالس , عروسی , وبلاگ عروسی , ایده عروسی , شهر24 ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

خدمات مجالس :ایده برگزاری مراسم عروسی

در مقاله زیر ایده ها و نظرات جالبی را ارائه می کنیم، شما را در خاص تر برگزار کردن مراسم عروسی کمک می کند.چرا که مراسم عروسی به یاد ماندنی ترین شب زندگی هر فردی است.
بادکنک های خیره کننده!! قسمت پایین بادکنک ها را با اکلیل طلایی بچسبانید و بادکنک ها را از پشت صندلی آویزان کنید. همچنین می توانید آن ها را با گاز هلیوم پر کنید و در سالن عروسی معلق قرار دهید.
 از گلدان های استوانه شیشه ای کوچک که از آب پر شده است و درون آن ها گل شناور است می توانید به عنوان دکوری های زیبا استفاده کنید.


 می توانید یک اسم انتخاب کنید و بنویسید تا مهمانانتان تصاویر را با آن هشتگ در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
می توانید یک پیام صمیمی و دوستانه سفارش دهید تا راجع به عروسیتان بر روی کیف های  کیسه های پلاستیکی چاپ شود و آن ها را به عنوان جایگزین قند های تزیین شده به مهمانانتان هدیه کنید.
 لامپ های ریسه ای را شکل پرده آویزان کنید تا سالن مراسمتان رویایی و جادویی جلوه کند.
 سرویس بهداشتی سالن را نیز تزیین کنید.
 به جای یک کیک، می توانید کیک های کوچک و قشنگ سفارش دهید و این امکان را دهید مهمانانتان از بین آنها انتخاب کنند.
 یک نوع کیک ساده انتخاب کنید که با رنگ های سالن و دسته گلتان موزون  باشد.
 یک تالار زیبا و ساده برای مراسم عروسیتان انتخاب کنید.خودتان را به پیراهن های معمول محدود نکنید، هر مدلی که دوست دارید بپوشید.طرفدار هر مدلی هستید می توانید آن را انتخاب کنید.
 اگر موضوع مراسمتان روستایی است، تابلوهای چوبی درست کنید که مهمانانتان را راهنمایی کنید.می توانید روی یک بیل یا آب پاش را با گل و روبان تزیین کنید و کنار تابلو قرار دهید.
 اگر حیوان خانگی دارید آن ها را هم در مراسمتان راه دهید.
بچه ها را نیز در نظر بگیرید، ممکن است مراسم عروسی برای کوچکترها خسته کننده باشد، برای آنان نیز یک قسمت بازی و سرگرمی در نظر بگیرید.
عکس های نامزدی تان را به شکل یک کتاب در بیاورید و از مهمانان درخواست کنید آنها را امضا کنند.
برای مهمانانتان پف فیل تهیه کنید تا حین مراسم عقد میل کند.
کفش های رنگی را جایگزین کفش های ساده و معمولی کنید.
اگر رنگ های کلاسیک مد نظرتان نیست می توانید از رنگ های براق مورد علاقه تان استفاده کنید.
اگر به تاج و تور علاقه ندارید می توانید از تل و کلاه های زیبا استفاده کنید.
مجبور نیستید پیراهن وکت و شلوار رسمی بپوشید، هر چیزی که دوست دارید می توانید انتخاب کنید، امروز روز شماست.
در یک قسمت آب نبات و پاستیل با پاکت های کاغذی برای مهمانان آماده کنید.
اگر مراسمتان پاییز است، تزیینات برگ های پاییزی فراموشتان نشود. 
هم چنین اگر مراسمتان تابستان است، با اجاره ی یک دستگاه بستنی ساز می توانید این امکان را فراهم کنید که مهمانانتان خنک شوند.
می توانید یک صندوق پست تهیه کنید و از مهمانان بخواهید برایتان توصیه های زندگی مشترک بنویسند.                    
یک ایده ی جالب! میتوانید یک دوربین عکاسی فوری تهیه کنید و از مهمانان بخواهید از خودشان عکس بگیرند و زیر آن عکس متن های یادگاری بنویسند.
هنگام دعوت،از مهمانان نظرسنجی کنید که چه آهنگی دوست دارند تا روز عروسی پخش کنید.
هیچ اجباری ندارد که شام مراسمتان رسمی باشد.اگر علاقمند به پیتزا هستید شام پیتزا بدهید.
داخل شیشه های سس شمع بگذارید و راهروی سالن را با آنها تزیین کنید.
میتوانید به مهمانانتان بالن آرزو دهید تا بعد از مراسم آن ها را هوا کنند و منظره زیبایی را بیافرینند.
از فیلم بردار بخواهید از تک تک مهمانان فیلم بگیرد و به آنها بگوید جمله ای به رسم یادبود به عروس و داماد بگویند.
عروس و داماد می توانند هر کدام نامه ای عاشقانه برای یکدیگر بنویسند و بین جشن برای هم بخوانند.

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید

 

 



:: برچسب‌ها: خدمات مجالس , عروسی , وبلاگ عروسی , برگزاری عروسی , آگهی رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

خدمات مجالس

 

 وراثت مقوله‌ای ذاتی است که بخشی از رفتارهای افراد بر این اساس شکل می‌گیرد و در صورتـــی که دو قلو و همسان باشند با شباهت‌های ژنتیکی نزدیک به صد درصد مواجه خواهیم بود. به این معنا که گویی هر دو نفر آنها به لحاظ ژنتیکی مانند یک نفر رفتار می‌کنند.
 
به گزارش ایران، عامل محیط نیز بر نوع رفتار دوقلوهای همسان تأثیر می‌گذارد چراکه بدیهی و طبیعی است رشد و پرورش آنها در محیطی یکسان، بر میزان وابستگی آنها نسبت به هم بیفزاید. محققان در این خصوص تحقیقاتی صورت داده‌اند که بر همین اساس دوقلوهای همسان ر ا در محیط‌های متفاوتی قرار داده‌اند و در نهایت نتیجه تحقیقات ثابت کرد، زوایای منفی جدایی آنها از یکدیگر مشکلات متعددی را برای شان به وجود می‌آورد. برای ایجاد تغییر در افراد، باید ابعاد متفاوتی را در نظر داشت که یکی از آنها بعد شناختی است، زمانی که قرار باشد دوقلو‌ها جدایی را تجربه کنند، پیش از هر چیز باید با آنها صحبت کرد تا شرایط جدید را بپذیرند. در مواقعی که قرار باشد ازدواج آنها را از یکدیگر جدا کند باید به آنها تفهیم شود این جدایی منطقی است، اما در صورتی که با وجود گفت‌و‌گوی منطقی، پذیرش جدایی با آسیب همراه باشد، باید این روند را به صورت تدریجی به جریان درآورد تا آمادگی پذیرش ایجاد شود، این در حالی است که با استفاده از یکسری مکانیسم‌ها و پیشرفت‌های تکنولوژی مانند فرصت‌ها و ارتباطات مجازی می‌توان تا حدی این جدایی و آسیب‌ها را جبران کرد.
 
ابعاد رفتاری نیز مادامی نمایان می‌شود که تغییر ایجاد شده اتفاقات منفی یا مثبتی را رقم زند، این در حالی است که اگر فرد در بعد شناختی پذیرش بهتری پیدا کند، در بعد رفتاری کمتر دچار مشکل می‌شود و احساس تنهایی یا افسردگی نخواهد کرد.  باید خاطرنشان کرد، ضمن اینکه دو قلوها وابستگی زیادی به یکدیگر دارند، احساس همدلی، همکاری و داشتن تکیه گاهی که بخوبی دیگری را درک می‌کند در میان شان موج می‌زند که عاملی مهم برای قوت قلب آنها است، در این موارد خانواده نقشی کلیدی ایفا می‌کند از این بابت که اگر این قبیل جدایی‌ها را برای فرزندان شان یک عامل الزامی قلمداد و آنها را راهنمایی کنند که ازدواج فرآیندی است که فرد را به تکامل می‌رساند، به رشد و شکوفایی استعداد‌هایش کمک می‌کند، توانایی پاسخ به نیازهای خود در کنار نیازهای دیگران را می‌یابد و با تولد فرزند، مسئولیت‌پذیری را رقم می‌زند،  فرد را به نظاره تجلی و شکوفایی ابعاد نهفته وجودش می‌نشاند و آمادگی کافی برای جدایی در دوقلوها ایجاد می‌شود.
 
وقتی خطبه عقد جاری شد تنها زمانی بود که دو برادر دوقلو باید هر کدام به تنهایی جواب مثبت می‌دادند و به این ترتیب پس از دو سال در یازدهمین روز از فصل بهار زندگی مشترک این دو برادر کنار دو خواهر دوقلو آغاز شد.
 
صدای هلهله و شادی فضای اتاق عقد را پر کرد و اشک در چشمان همه نشست. آخرین خواسته پدر قبل از مرگ این بود که ابوذر و سلمان هیچگاه از هم جدا نشوند و با ازدواج با دو خواهر دوقلو این صمیمت را ابدی کنند.
 
ابوذر خیری داماد 32 ساله که 5 دقیقه از برادرش سلمان کوچکتر است زندگی پر از مهر و محبت پدر و مادرش با عمو و زن عمویش را دلیل اصلی انتخاب دو خواهربرای ازدواج می‌داند. او با بیان اینکه پدر و عمویم باهم باجناق هستند و ما شاهد مهر و محبت بین آنها و فرزندان هردو خانواده بودیم گفت: 22 خرداد سال 62 من و سلمان به دنیا آمدیم. سلمان 5 دقیقه زودتر از من به دنیا آمد.
 
ما فرزندان پنجم و ششم خانواده بودیم و در روستای نصرت آباد از توابع ملکان زندگی می‌کردیم. پدرم پاسدار بود و دوست داشت به کشور خدمت کند. وقتی چشم باز کردم و برادرم را دیدم احساس کردم بخشی از وجودم مقابلم قرار گرفته است. از همان روز احساس ما این بود که یک روح در دو بدن هستیم. دنیای کودکی مان در خانه روستایی پر از خاطرات شیرین بود. باهم به باغ‌های میوه می‌رفتیم و به پدر و مادر در برداشت میوه کمک می‌کردیم. سلمان همه وجودم را در بر گرفته بود. او هم برادرم بود و هم دوست و نزدیکترین کسی که می‌توانستم به او اعتماد کنم. برای لحظه‌ای نمی‌توانستیم از هم دور باشیم. دوران تحصیل دبستان و راهنمایی در مدرسه روستایی بسرعت سپری شد و ما برای ادامه تحصیل به ملکان آمدیم. شباهت بین ما بسیار زیاد است به طوری که پدرم بعضی اوقات ما را نمی‌شناخت و وقتی قرار بود من تنبیه شوم خودم را به جای برادرم معرفی می‌کردم و به این ترتیب برادرم به جای من تنبیه می‌شد.
 
 در مدرسه نیز چند بار اتفاق افتاد که اگر برادرم بیمار می‌شد و به مدرسه نمی‌آمد من به جای او سر کلاس حاضر می‌شدم و کسی متوجه غیبت او نمی‌شد. همیشه از یکدیگر حمایت می‌کردیم و همه جا باهم بودیم.
 
 وقتی مادرم از من می‌خواست تا برای خرید نان بروم سلمان نیز همراهم می‌آمد. ما از لحاظ روحی نیز شباهت زیادی به یکدیگر داریم به طوری که وقتی من ناراحت بودم سلمان نیز ناراحت بود و همزمان از ته دل آه می‌کشیدیم. خوشحالی او خوشحالی من بود و تصمیم گیری‌های ما مشترک بود.
 
وی ادامه داد: دو قلویی در خانواده پدری ما ارثی است. عین‌الله خیری یکی از عموهایم با یکی از برادرانش که در 2 سالگی بر اثر بیماری فوت کرد دوقلو بودند.
ابوذر ادامه داد: پس از قبولی در کنکور کارشناسی رشته حقوق به مراغه آمدیم و بعد از کارشناسی تصمیم گرفتیم تحصیلات را تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه دهیم و به این ترتیب در مراغه ماندیم. سال 1386 وقتی پدرم فوت کرد، احساس کردیم پشتوانه بزرگی را در زندگی از دست داده ایم.
 
پدرم عاشق خانواده‌اش بود و آرزو داشت ما دو خواهر را برای ازدواج انتخاب کنیم. او به تحکیم خانواده اهمیت زیادی می‌داد و می‌گفت: ازدواج باید باعث تحکیم و دوام نظام خانواده شود. اگر دو برادر با دو خواهر ازدواج کنند نزدیکی بین این دو خانواده بیشتر خواهد شد و فرزندان آنها نیز مثل خواهر و برادر از یکدیگر حمایت خواهند کرد. پدرم این درس را بخوبی در زندگی خود به ما آموخت. ما همیشه شاهد ارتباط عاطفی او و برادرش بودیم. آنها با هم باجناق بودند و همراه با هم مشکلات را حل می‌کردند.
 
بعد از مرگ پدر، خانواده تلاش زیادی برای پیدا کردن دختران مناسب برای ازدواج کردند ولی پیدا کردن دوقلوهایی که مثل ما همسان باشند و شرایط و ویژگی‌های مورد نظر خانواده ما را داشته باشند بسیار کم بود.
 
ابوذر که معتقد است آشنایی با همسرش تقدیر الهی است ادامه داد: دو سال قبل برادر کوچکم که در اداره برق تبریز مشغول به کار بود در خوابگاه موضوع من و سلمان را برای یکی از دوستانش تعریف کرد. خواهر این مرد با همسر من و برادرم در خوابگاه دانشگاه تهران هم اتاقی بودند و به این ترتیب ما با آنها آشنا شدیم. به پیشنهاد دوست برادرم یک جلسه آشنایی ترتیب داده شد و من و سلمان با این دو خواهر دوقلو آشنا شدیم. آنها نیز مانند ما دوقلوی همسان بودند و از لحاظ اخلاقی و روحی شباهت زیادی به هم داشتند. پدر آنها سال‌ها قبل معاون جهاد سازندگی در شهرستان محل زندگی مان بود و چند بار برای موضوع باغ‌های انگوری که داشتیم نزد او رفته بودیم. کبری و صغری فرزندان اول و دوم خانواده بودند و آنها نیز دوست نداشتند هیچگاه از هم جدا باشند. به این ترتیب جواب مثبت را از آنها گرفتیم در یک مراسم ساده به عقد یکدیگر درآمدیم. از اینکه با برادرم باجناق شده بودیم، خوشحال بودیم و تصمیم گرفتیم تا دو آپارتمان در یک مجتمع کنار هم اجاره کنیم تا برای همیشه کنار یکدیگر باشیم. دو سال از عقد ما سپری شد و همسرم و خواهرش که در رشته حسابداری دانشگاه تهران تحصیل می‌کردند با گرفتن انتقالی به ارومیه آمدند.
 
وی در مورد میزان مهریه همسران شان گفت: مهریه‌ای که تعیین شد 135 سکه بهار آزادی بود. قناعت و گذشت از ویژگی‌های بارز همسرم و همچنین خواهرش است که در این مدت آن را بخوبی لمس کردیم. با وجود آنکه کارشناس ارشد حقوق هستم ولی کار مناسبی ندارم و در این مدت هیچگاه همسرم لب به شکایت باز نکرده است. برادرم برای کار مجبور شد به تبریز برود و در طول هفته دو روز به خانه می‌آید. سخت‌ترین روزهای زندگی‌ام پس از رفتن او به تبریز آغاز شد. احساس می‌کردم نیمی از وجودم را گم کرده‌ام. در طول روز بیش از 5 بار تلفنی با هم حرف می‌زنیم ولی نمی‌توانم دوری او را تحمل کنم.
 
خاطرات شیرین
 
سلمان خیری برادر بزرگ‌تر خاطرات شیرینی از روز ازدواج دارد. می‌گوید: وقتی برای عقد به دفتر ازدواج رفتیم عاقد هنگام نوشتن چند بار با تعجب به ما نگاه کرد. وقتی شناسنامه ابوذر را وارد دفتر کرد و همه موارد لازم را نوشت با بازکردن شناسنامه من با تعجب نگاهی به آن انداخت و گفت من خسته شده‌ام. چند بار باید همه این موارد را بنویسم. مشخصات این شناسنامه داماد را که قبلاً وارد دفتر کرده ام. وقتی پدرهمسرم موضوع دوقلو بودن ما و همچنین دخترانش را گفت عاقد که سالخورده بود از اطرافیان خواست تا او را در نوشتن دفتر ازدواج و همچنین عقد نامه کمک کنند. لحظه‌ای که باید بله را می‌گفتیم تنها زمانی بود که جداگانه پاسخ دادیم. تا پیش از این همیشه باهم جواب می‌دادیم. بعد از دوسال از عقد جشن عروسی‌مان روز یازدهم فروردین ماه برپا شد و بسیاری از میهمانان نمی‌توانستند عروس‌ها و دامادها را از هم تشخیص دهند. در جشن عروسی مان جای خالی پدر را بخوبی حس می‌کردیم و ناخودآگاه اشک از چشمان من و ابوذر جاری شد.
 
برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.
سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.

 



:: برچسب‌ها: خدمات مجالس , خدمات برگزاری عروسی , شهر24 , ازدواج , سایت آگهی رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

خدمات مجالس

ایده‌هایی برای اینکه جشن عروسی

در برگزاری جشن‌ها و مراسم هر ایده‌ی غیرمنتظره و خلاقانه‌ای می‌تواند جالب و سرگرم‌کننده باشد. اما مراسم عروسی از جمله مراسم‌های پراسترس زندگی هر فرد است و از این‌رو به کار بردن ایده‎های خلاقانه هم در آن کمی دشوار است. من در این مطلب می‌خواهم چند ایده‌ی خلاقانه و سرگرم‌کننده برای مراسم عروسی را با شما به اشتراک بگذارم که می‌تواند خاطره‌ی جذاب مراسم عروسی شما را تا آخر عمر در ذهن‌ها ماندگار کند.

۱. از کارت‌های نشانه‎دار بانمک در مراسم خود استفاده کنید

استفاده از تابلوها و کارت‌های نشانه‌دار باعث جالب شدن مراسم شما می‌شود. نوشته‌هایی مثل “خنده در این مکان اجباری است” و یا “لطفا با لبخند وارد شوید” از جمله ایده‌های جالب برای استفاده از این تابلوهای اعلان است. حتی می‌توانید از تعدادی از دوستان خود بخواهید طی مراسم این تابلوها را با خودشان جابه جا کنند و حس سرزندگی و شادی مراسم شما را بیش‌تر کنند و لبخند را بر چهره‌ی مهمانانتان بنشانند.

استفاده از تابلو‌هایی مثل "خنده در این مکان اجباری است" یک ایده‌ی جالب برای جذابیت هر چه بیش‌تر مراسم عروسی شما است.استفاده از تابلو‌هایی مثل “خنده در این مکان اجباری است” یک ایده‌ی جالب برای جذابیت هر چه بیش‌تر مراسم عروسی شما است.

۲. از یک هنرمند بخواهید نقاشی مراسم شما را به تصویر بکشد

این روش بسیار جالب باعث می‌شود صحنه‌ی مراسم عروسی برای همیشه در ذهن شما ماندگار شود. از طرفی نیز یک تابلوی بسیار عالی برای تکمیل دکوراسیون منزلتان را برایتان فراهم می‌کند. البته اگر همسرتان هم موافق باشد می‌توانید به جای نقاش از یک کاریکاتوریست بخواهید تا کاریکاتورهایی از سوژه‌های مراسم عروسی شما تهیه کند. البته در این صورت توصیه می‌کنم که کاریکاتورها را در جای امنی بگذارید تا فقط شما و همسرتان به آن‌ها دسترسی داشته باشید. اما مطمئن باشید که هر بار با دیدن این تصاویر خاطره‌ی خوش مراسم عروسی‌تان لبخند را بر لبان شما می‌نشاند.

برای جذابیت هر چه بیش‌تر جشن عروسی از یک هنرمند بخواهید تا نقاشی مراسم شما را ه تصویر بکشد.برای جذابیت هر چه بیش‌تر جشن عروسی از یک هنرمند بخواهید تا نقاشی مراسم شما را ه تصویر بکشد.

۳. تاریخ برگزاری مراسم را به شکل برجسته تهیه کنید

یکی از ایده‌های جالب در برگزاری مراسم عروسی این است که تاریخ برگزاری مراسم خود را به صورت برجسته و در اندازه‌ها و شکل‌های گوناگون تهیه کنید و در قسمت‌های مختلف محل برگزاری مراسم قرار دهید. توصیه می‌کنم حتماً در عکس‌های خود تاریخ برگزاری مراسم را هم بیاورید. حتی در صورت تمایل می‌توانید در یادبودها یا گیفت‌هایخود هم از این تاریخ به شکل برجسته و کوچک استفاده کنید.

استفاده از save the date به شکل برجسته یک ایده‌ی جالب برای مراسم عروسیاستفاده از تاریخ برگزاری مراسم به شکل برجسته یک ایده‌ی جالب برای مراسم عروسی

۴. یک دفترچه برای سالگرد ازدواج خود تهیه کنید

یکی از جذاب‌ترین ایده‌ها تهیه‌ی یک دفترچه‌ برای اولین سالگرد ازدواجتان است. به این ترتیب که در مراسم عروسی خود دفترچه‌ای تهیه کنید و از مهمانان خود بخواهید برای اولین سالگردتان یک جمله‌ی جالب در آن بنویسند. البته این دفترچه را تا سالگرد ازدواجتان باز نکنید و مطمئن باشید که در اولین مراسم سالگرد ازدواجتان یک سوپرایز سرگرم‌کننده در انتظار شما است.

برای اولین سالگرد ازدواجتان یک دفترچه در جشن عروسی خود تهیه کنید و از مهمانان خود بخواهید یک جمله‌ی یادگاری در آن بنویسند.برای اولین سالگرد ازدواجتان یک دفترچه در جشن عروسی خود تهیه کنید و از مهمانان خود بخواهید یک جمله‌ی یادگاری در آن بنویسند.

۵. انجام بازی عروسی

یکی از جذاب‌ترین کارهای خلاقانه‌ای که می‌توانید به کمک آن جذابیت مراسم عروسی خود را چندین برابر کنید انتخاب یک بازی عروسی متفاوت است. به عنوان مثال می‌توانید یکی از بازی‌های کودکی خود مثل نمکدان را انتخاب کنید و در بخش از آن سوالاتی در مورد مکان و نحوه‌ی آشنایی شما و همسرتان را بنویسید و از مهمانان عروسی خود بخواهید تا به این سوالات پاسخ دهند.

استفاده از بازی متفاوت یک ایده‌ی خلاقانه برای برگزاری جشن عروسیاستفاده از بازی متفاوت یک ایده‌ی خلاقانه برای برگزاری جشن عروسی

۶. ژست متفاوت در عکس‌های عروسی

یک ایده‌ی جذاب برای گرفتن عکس‌های عروسی استفاده از چارچوب‌های آماده‌ی عکس به جای ژست‌های تکراری عروسی است. البته حتماً چند عکس معمولی هم برای یادگاری تهیه کنید. اما چارچوب‌های بامزه می‌توانند عکس‌های بسیار جذابی برای شما ایجاد کنند و عروسی شما را متفاوت کنند.

یک ایده‌ی جالب برای برگزاری خلاقانه جشن عروسی استفاده از چارچوب‌های آماده برای عکس عروسی است.یک ایده‌ی جالب برای برگزاری خلاقانه جشن عروسی استفاده از چارچوب‌های آماده برای عکس عروسی است.

۷. غذاهای متفاوتی برای مراسم عروسی خود تهیه کنید

معمولاً در مراسم عروسی غذاهای به خصوصی سفارش داده می‌شوند. شما می‌توانید با سفارش غذاهایی متفاوت جذابیت عروسی خود را چندین برابر کنید. البته قبل از سفارش حتماً با همسر خود مشورت کنید شاید او ایده‌های بهتری برای غذاهای این مراسم به یادماندنی داشته باشد.

انتخاب غذاهایی متفاوت یک ایده‌ی جالب برای برگزاری خلاقانه جشن عروسیانتخاب غذاهایی متفاوت یک ایده‌ی جالب برای برگزاری خلاقانه جشن عروسی

۸. میز سرو غذا را طوری انتخاب کنید که همه در کنار هم بنشینند

هر چند سرو غذا به شکل سلف سرویس این روزها طرفداران زیادی دارند اما میزهای قدیمی سرو غذا نیز این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کنند که همه کنار هم بنشینند. و این امر باعث صمیمیت بیش‌تر شده و مراسم عروسی شما را گرم‌تر و دلنشین‌تر می‌کند.

میز سرو غذای جشن عروسی خود را طوری انتخاب کنید که مهمانان کنار هم بنشینند و با هم تعامل داشته باشند.میز سرو غذای جشن عروسی خود را طوری انتخاب کنید که مهمانان کنار هم بنشینند و با هم تعامل داشته باشند.

۹. برای انجام تشریفات عروسی محدودیت سنی را کنار بگذارید

معمولاً انجام تشریفات عروسی مثل پاشیدن گل جلوی عروس و داماد توسط ساقدوش‌ها و یا سایر دختران جوان حاضر در مراسم انجام می‌شود. اما برای متفاوت بودن مراسم عروسیتان شما می‌توانید از مادربزرگ‌های خود خواهش کنید که این کار را انجام دهند. انجام این کار هم مراسم شما را متفاوت می‌کند و هم حس خوب سرزندگی را به مادربزگ‌تان می‌دهد.

برای جذابیت بیش‌تر جشن عروسی می‌توانید از مادربزرگ خود بخواهید انجام برخی تشریفات عروسی مثل پاشیدن گل جلوی عروس و داماد را متقبل شوند.برای جذابیت بیش‌تر جشن عروسی می‌توانید از مادربزرگ خود بخواهید انجام برخی تشریفات عروسی مثل پاشیدن گل جلوی عروس و داماد را متقبل شوند.

۱۰. جعبه‌ی کارت مراسم عروسی خود را متفاوت انتخاب کنید

می‌توانید از ایده‌های خلاقانه‌ی جالبی برای جعبه‌ی کارت عروسی خود استفاده کنید. به عنوان مثال صندوق پست‌های قدیمی یکی از جالب‌ترین ایده‌ها برای قرار دادن کارت‌های مراسم عروسی هستند.

استفاده از صندوق پست‌های قدیمی یک ایده‌ی جالب برای جعبه‌ی کارت عروسیاستفاده از صندوق پست‌های قدیمی یک ایده‌ی جالب برای جعبه‌ی کارت عروسیبرای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.
سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.



:: برچسب‌ها: خدمات مجالس , ایده عروسی , عروسی ایده ال , عروسی , تشریفات مجالس , عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

 خدمات مجالس

 

اتاق خواب

 

 

همیشه یکی از بزرگترین دغدغه های عروس خانمها تزیین اتاق عروس است بنابراین اگه شما هم عروس خانمی هستید که دنبال ایده برای تزیین اتاقتون هستید و دوست دارین متفاوت باشید ادامه عکسها را ببینید

 

 

اتاق خواب

 

 

اتاق خواب

 

 

اتاق خواب

 

 

اتاق خواب

 

 

اتاق خواب

 

 

اتاق خواب

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.

 

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.



:: برچسب‌ها: ایده , ایده عرسی , ایده برگزاری عروسی , شهر24 , آگهی رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

خدمات مجالس

در این مقاله نمونه هایی از تزیین صندلی خانه عروس یا صندلی عروس و داماد قرار دادیم برای جشن های شما قرار دادیم.

 

 

تزیین صندلی عروس و داماد

 

 

تزیین صندلی عروس و داماد

 

 

تزیین صندلی عروس و داماد

 

 

تزیین صندلی عروس و داماد

 

 

تزیین صندلی عروس و داماد

 

تزیین صندلی عروس و داماد

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24مراجعه کنید.

 

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.

 

 

 



:: برچسب‌ها: خدمات مجالس , ایده عروسی , عروسی ایده ال , عروسی , تشریفات مجالس , عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

خدمات مجالس

بهترین‌ ایده‌ها برای شب عروسی شما

تمام خانم‌ها، یک شب پرنسس واقعی می‌شوند. یک شب در زندگی‌شان لباسی از همه باشکوه‌تر می‌پوشند، جواهرات چشمگیر به خود می‌آویزند و دست در دست مرد رویاهای خود وارد جشنی می‌شوند که تک ستاره درخشان آن هستند. همه نگاه‌ها به سوی عروس و دامادی است که شروع زندگی مشترکشان را جشن می‌گیرند.


خانم‌ها برای به یادماندنی‌تر کردن شب عروسی خود، به دنبال خاص‌ترین و متفاوت‌ترین ایده‌ها هستند تا این شب رویایی متفاوت جشن بگیرند. به همین دلیل برنامه ریزی برای شب عروسی به چند ماه زمان نیاز دارد تا عروس و خانواده عروس و داماد بتوانند تمام بخش‌های عروسی مانند  لباس عروس، سفره عقد، مکان برگزاری عروسی، منوی شام و نحوه پذیرایی را با دقت انتخاب کنند. عروس خانم‌ها هم اغلب برای انتخاب‌هایی مثل  دسته گل عروس وسواس زیادی دارند چون می‌دانند چه قدر در زیبایی و درخشش‌شان در شب عروسی موثر است.

 برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.
سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.



:: برچسب‌ها: ایده , ایده عروسی , خدمات مجالس , برگزاری عروسی , شهر24 ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

خدمات مجالس

عروسی یکی از مجالسی است که اهمیت بسیار بالایی دارد و باید مراسم عروسی تان بسیار عالی و خاص برگزار شود. یکی از بهترین ایده ها برای برگزاری یک مراسم عروسی تمام عیار، برگزار کردن عروسی مطابق فصل است.


چگونه مراسم عروسی را پاییزی برگزار کنیم؟

تزیینات پاییزی مراسم عروسی, تزیینات پاییزی میز شام عروسی

برای دسته گل عروسی تان از گل ها و برگ های پاییزی استفاده کنید


دسته گل پاییزی برای عروس
برای انتخاب دسته گل عروسی تان از گل ها و برگ های پاییزی انتخاب کنید.

 

دسته گل پاییزی برای عروس و داماد,تزیین پاییزی جای حلقه های عروسی

برای لباس عروس به جای لباس عروس سفید از لباس عروس نباتی رنگ استفاده کنید


لباس عروس پاییزی
برای لباس عروسی تان به جای پارچه سفید از پارچه نباتی رنگ استفاده کنید.

 

تزیینات عقد و عروسی,تزیین پاییزی جایگاه عروس و داماد

برای دسته گل ساقدوش عروس از عناصر پاییزی مانند بلوط و برگ های پاییزی استفاده کنید


دسته گلی پاییزی برای ساقدوش ها
برای ساقدوش های عروسی دسته گل هایی از عناصر پاییزی درست کنید. برای این کار می توانید از میوه هایی مانند بلوط و برگ های پاییزی استفاده کنید.

تزیین پاییزی صندلی های مراسم عروسی,دسته گل پاییزی برای عروس و داماد

برای تزیین صندلی های مراسم عروسی تان در پاییز از حلقه های گل پاییزی استفاده کنید


تزیین صندلی های مراسم عروسی مطابق فصل پاییز
یکی از ایده های برای برگزاری مراسم عروسی در فصل پاییز استفاده از تزیینات پاییزی است. برای این کار، برای تزیین صندلی های مراسم عروسی تان از حلقه های گل پاییزی استفاده کنید.

 

تزیینات پاییزی مراسم عروسی, تزیینات پاییزی میز شام عروسی

با پارچه ساتن طلایی یک بالشتک کوچک برای حلقه ها بدوزید


جایگاهی پاییزی برای حلقه های عروسی
با پارچه ساتن طلایی یک بالشتک کوچک بدوزید. با پارچه مخمل نارنجی رنگ دو برگ پاییزی زیبا درآورده و به هم بدوزید. حلقه های عروسی را روی این برگ ها و برگ ها را روی بالشتک بگذارید.

 

تزیینات پاییزی عقد و عروسی,تزیینات پاییزی میز شام عروسی

برای عروسی در پاییز کارت عروسی تان از کاغذ قهوه ای روشن انتخاب کنید


کارت عروسی پاییزی
برای کارت عروسی تان از کاغذ قهوه ای روشن انتخاب کنید. برای تزیین کارت عروسی تان روی کاغذ قهوه ای برگ های پاییزی را طراحی کرده و بچسبانید.

 

دسته گل پاییزی برای عروس و داماد,تزیین پاییزی جای حلقه های عروسی

برای تزیین جایگاه عروسی تان در پاییز از برگ های پاییزی زیبا استفاده کنید


تزیین پاییزی برای جایگاه عروس و داماد
برای تزیین جایگاه عروسی تان از برگ های پاییزی زیبا استفاده کنید.

 

تزیین پاییزی جایگاه عروس و داماد,تزیین پاییزی صندلی های مراسم عروسی

میز شام را با گل های پاییزی و رومیزی طلایی تزیین کنید


تزیین پاییزی برای میز شام عروسی
میز شام عروسی تان را هم با گل های پاییزی تزیین کنید. برای رومیزی هم از رومیزی پارچه ای طلایی استفاده کنید.

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.
سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.



:: برچسب‌ها: خدمات مجالس , ایده عروسی , عروسی ایده ال , عروسی , تشریفات مجالس , عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

خدمات مجالس :برگزاری مجالس نامزدی یکی از جذاب ترین مراسمی ست که برای زوج های تازه برگزار می شود. شما می توانید با استفاده از ایده های جالب و خلاقانه بر جذابیت این جشن بیفزایید. ما در این مقاله سعی نموده ایم تا برخی از ایده های جالب را بیان کنیم تا زوج های جوان برای برگزاری جشن نامزدی خود از آن بهره بگیرند.
 
یکی از پر کاربردترین مواردی که در بسیاری از جشن های نامزدی مورد استفاده قرار می گیرد، اهدا گیفت به میهمانان حاضر در جشن می باشد. با استفاده از موسساتی که خدمات مجالس را انجام می دهند، می توانید این امر را تسهیل بخشید. قطعا آن ها بهترین مراکز تولید گیفت را به شما معرفی خواهند کرد. می توانید یکی از عکس های دو نفره خود را به صورت پازلی سفارش دهید و از میهمانانی که در جشن نامزدیتان شرکت کرده اند، بخواهید ضمن یادداشت یک جمله ی خاطره انگیز بر پشت هر یک از قطعات پازل، در تکمیل تابلوی عکس به شما کمک کنند. می توانید بیسکوییت هایی را که به منظور پذیرایی از میهمانان تدارک می بینید، مرتبط با نامزدی سفارش دهید. به طور مثال شبیه انگشتر، قلب و... .
 

جشن نامزدی,شب نامزدی,برگزاری جشن نامزدی

 
به منظور تزئین سالن نامزدی، می توانید از تم رنگی متناسب با لباس نامزدیتان استفاده کنید. قطعا  انجام این کار بر جذابیت جشن تان خواهد افزود. می توانید بادکنک های رنگی متنوعی را د رجای جای سالن قرار دهید و در هنگام خداحافظی، آن را به میهمانان و کودکان اهدا نمایید. سعی کنید قسمتی از سالن را به کودکان اختصاص دهید و با تهیه ی میزی از خوراکی های خوشمزه و انواع شکلات ها، آن ها را تا آخر مجلس سرگرم نمایید. در صورت امکان پذیر بودن، عکسی از مراسم نامزدی پدر و مادرهایتان تهیه نمایید و آن را بر روی میز  قرار دهید تابلویی سفید تهیه نمایید و از میهمانان بخواهید که با نوشتن جمله های عاشقانه ی زیبا، بزم شما را کامل تر کنید. می توانید این تابلو را تا آخر عمر در گوشه ای از دیوار نگه دارید و با هربار مشاهده ی آن، لبریز  از عشق و محبت شوید.

 

جشن نامزدی,شب نامزدی,برگزاری جشن نامزدی

 
می توانید کیف کفش نامزدیتان پیام های عاشقانه ای بنویسید و از عکاس مراسم بخواهید که از این ایده به هنگام عکس گرفتن استفاده کند. می توانید درون حلقه ی نامزدی، نام همسرتان یا یک جمله ی عاشقانه در وصف وی را حک نمایید. می توانید دسته گل نامزدی را با چند تا از بهترین عکس های دو نفره ای که در ابعاد کوچک تهیه نموده اید، تزئین نمایید. می توانید این عکس ها را با زنجیرهای زیبا  از قسمت زیرین دسته گل آویزان کنید. اگر پدر یا مادرتان از دنیا رفته است، عکس آنها را در کنار گل های زیبا و شمع های وارمری بر روی یک میز قرار دهید تا نشان دهید که یاد و خاطره ی آن ها در چنین شبی همواره همراه شماست. سعی کنید در شب نامزدی، زوجی را که سابقه ی طولانی در زندگی عاشقانه دارند را به سایر میهمانان معرفی کنید و اعلام کنید که همواره در  زندگی مشترک از آن ها ایده خواهید گرفت. دعوت از یک نقاش در شب عروسی یکی دیگر از ایده های هیجان انگیزی است که می توانید آن را اجرایی نمایید. از وی بخواهید که زیباترین صحنه ی جشن را به تصویر بکشد.  

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.
سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.



:: برچسب‌ها: ایده عروسی , ایده نامزدی , وبلاگ عروسی , خدمات مجالس , تشریفات مجالس ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

خدمات مجالس :گیفت های عروسی
برای قدر دانی از مهمانانتان گیف های عروسی می تواند بهترین گزینه باشد! گیفت های مقرون به صرفه ی ساده ای که به عنوان یادگاری از مراسمتان به عزیزانتان هدیه می دهید، می تواند عکس شما و یا ایده ی خلاقانه تری مثل بذر یک گیاه باشد!

شیک ترین گیفت های عروسی,ساخت برد یادگاری جشن عروسی

برای قدر دانی از مهمانانتان گیف های عروسی می تواند بهترین گزینه باشد

 

برد یادگاری جشن عروسی
بردی برای یادگاری از عزیزانتان تهیه کنید که بتوان روی آن با ماژیک یا خودکار نوشت و در روز عروسی آن را در جایی مناسب قرار دهید تا مهمان ها بتوانند روی آن برای شما یادگاری نویسند، حتی این نوشته ها می تواند قابی برای عکس شما باشد! این کار مراسم را برای شما به یاد ماندنی تر می کند و می توانید این تخته های زیبا را در گوشه ای از دکوراسیون خود نصب کنید تا همواره به یاد مراسم روز عروسی تان باشید.

 

ساخت برد یادگاری جشن عروسی,جشن عروسی به یادماندنی

بردی برای یادگاری از عزیزانتان تهیه کنید که بتوان روی آن با ماژیک یا خودکار نوشت

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.
سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.

 



:: برچسب‌ها: خدمات مجالس , ایده عروسی , ایده هدیه عروسی , شهر24 , آگهی رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

خدمات مجالس :جشن عروسی برای هر کس در ذهنش ایده آل های خاص خودش را دارد اما اینکه چه چیز می تواند یک جشن عروسی را منحصر به فرد و خاطر انگیز کند موضوعی است که امروز درباره اش صحبت می کنیم با ما همراه باشید.

عروسی ... این کلمه همیشه با خودش لبخند به همراه دارد! شاید همین حالا هم شما لبخند به لب دارید و ادامه این مطلب را دنبال می کنید. امیدوارم تا پایان این مطلب با همین لبخند همراه ما باشید ... !

تزیین میز غذای جشن عروسی
جدا از یک شام عروسی کامل و بی نقص تزیینات چشمگیر می تواند تا مدت ها عروسی شما را در خاطر عزیزانتان زنده نگه دارد. پس اگر هر فضایی را برای جشن عروسی خود انتخاب می کنید به تزیینات ویژه ی آن اهمیت دهید.

تزیینات شیک و ساده جشن عروسی,تزیینات مراسم جشن عروسی

به تزیینات ویژه ی جشن عروسی خود به خصوص میز شام اهمیت دهید


تزیین صندلی جشن عروسی
نیازی نیست این تزیینات در مقیاس بسیار بزرگ و پر هزینه انجام گیرید به سادگی می توانید با ایده های ساده و خلاقانه این تزیینات را برای جشن عروسی خود اعمال کنید. یک ایده ی ساده تزیین صندلی های عروسی است که خیلی ساده می توانید ایده های خلاقانه ی خود را در اختیار برگزار کنندگان جشنتان بگذارید و همه را شگفت زده کنید.

تزیینات زیبای جشن عروسی,جشن عروسی به یادماندنی

با ایده هایی ساده و شیک و ارزان صندلی های جشن عروسی خود را تغییر بدهید


تزیین تور و بادکنک در جشن عروسی
جشن عروسی همان طور که از نامش پیداست جشن عروسی است، پس باید تفاوت زیادی با جشن تولد داشته باشد! اگر علاقه دارید از ملزومات جشن تولد مثل بادکنک ها و ... برای جشن خود استفاده کنید به سادگی می توانید با اضافه کردن جزییات ساده ای مثل تورها آن ها را مناسب فضای عروسی کنید.

تزیینات ارزان جایگاه عروس و داماد, شیک ترین گیفت های عروسی

اگر از بادکنک استفاده می کنید آن ها را با تور و ... تزیین کنید تا جشن عروسی تان متفاوت شود


گل آرایی در جشن عروسی
با گل آرایی فضای عروسی به سادگی می توانید جشن تان را منحصر به فرد کنید، نیازی نیست حتما از گل های رز هلندی استفاده کنید و یا تدارک گلدان های کریستال آلمانی را بدهید! کافی است خلاق باشید، گل های صحرایی به دلیل طبیعی بودن عطر سرمست کننده ای دارند پس در کنار هم می تواند فضای شما را عطراگین کنند، شیشه های مربای تزیین شده می تواند زیبایی دوچندانی نسبت کریستال های آلمانی داشته باشند! آن ها را انتخاب کنید و از اولین بودن نهراسید.

ساخت برد یادگاری جشن عروسی,مدل برد یادگاری جشن عروسی

با گل آرایی فضای عروسی به سادگی می توانید جشن تان را منحصر به فرد کنید


شمع آرایی جشن عروسی
شمع ها به خوبی می توانند زیبایی گل آرایی شما را دو چندان کنند کافی است با ساده ترین ایده ها یک شمع آرایی منحصر به فرد داشته باشید تا زیبایی میز پذیرایی شما دو چندان شود.

تزیینات مراسم جشن عروسی, تزیین میز غذای جشن عروسی

شمع ها به خوبی می توانند زیبایی گل آرایی شما را دو چندان کنند


عکس یادگاری جشن عروسی
به فکر مهمان ها باشید! یک مهمانی گرم و صمیمی بیشتر در خاطر همگان می ماند تا یک جشن باشکوه و سرد! یک عکس یادگاری منحصر به فرد به خوبی می تواند در آلبوم و یا صفحات اجتماعی عزیزانتان بدرخشد، قابی خاص تهیه کنید و در زیباترین قسمت فضای خود قرار دهید و خالق عکس های زیبا از عزیزانتان باشید.

جشن عروسی به یادماندنی,تزیینات شیک و ساده جشن عروسی

یک قاب خاص را در زیباترین قسمت فضای خود قرار دهید و خالق عکس های زیبا از عزیزانتان باشید


تزیین جایگاه عروس و داماد
جایگاه خودتان را تزیین کنید! یک جایگاه ویژه و منحصر به فرد برای خود تصور کنید و ایده ی آن را به برگزار کننده ی جشنتان بدهید با این کار به سادگی می توانید زیبایی خاصی به فضای جشن خود بدهید و عروسی خاطرانگیزی برای خودتان بسازید!

تزیین جایگاه عروس و داماد, تزیینات ارزان جایگاه عروس و داماد

یک جایگاه ویژه و منحصر به فرد برای خود تصور کنید و ایده ی آن را به برگزار کننده ی جشنتان بدهید

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید


:: برچسب‌ها: خدمات مجالس , عروسی , وبلاگ عروسی , ایده عروسی , شهر24 ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

خدمات مجالس :توی تاکسی و مترو، همه موافق ازدواج آسان و کم خرج هستند اما به دلایل ناشناخته ای، همین آدم ها عروسی خودشان و بچه هایشان که می شود، حاضرند کلیه شان را هم بفروشند که چند میلیون بریزند در جیب آرایشگاه ها و آتلیه ها و گل فروش ها.

عملیات ریختن پس انداز خانواده در جوب با اسم رمز «یه شب هزار شب نمی شه»، هر شب در حال اجراست و این وسط اگر یکی کلیه ای برای فروش نداشته باشد یا هر دوتا کلیه اش را برای زندگی لازم داشته باشد، تکلیفش معلوم است؛ برچسب خسیس و گدا می خورد و می رود پی کارش.

اگر مشکلی با برچسب های دیگران ندارید و خوشبختی تان را هم در گرو میلیونی برگزار شدن این «یک شب» نمی دانید، چند راه اصلی کم کردن هزینه های جشن عروسی اینهاست.

آرایشگاه عروس و داماد
این را دیگر همه می دانند. چه بگویید عروسم، چه بگویید عروسی دعوتم، شما را دقیقا روی همان صندلی می نشانند و با همان وسایل آرایش می کنند؛ فقط برای عروس یک خرده بیشتر قربانتان می روند، یک خرده بیشتر لفت اش می دهند و خیلی بیشتر پولش را می گیرند. خیلی از عروس هایی که دلشان نمی خواهد چند صد هزار تومان از پول نازنین شان را توی صندوق آرایشگاه برزند، می روند آرایشگاه، می گویند عروسی خواهر شوهر کوچیکه یا جاری آخریه است و «یه جوری درستم کن نفهمن عروس کدومونیم! می خوام چشم همه دربیاد، فی فی جون!» مطمئن باشید طرف کل انرژی اش را می گذارد روی تبدیل شما به سیندرلا!

در آرایشگاه مردانه هم اگر بگویید دامادم، احتمالا یا مشکل کمبود توجه دارید، یا اضافه وزن پول توی جیب آزارتان می دهد! بعضی آرایشگاه ها برای اینکه پول ده برابری که می گیرند حلال شود، ممکن است بروند توی کار ابرو و سرخاب و سفیداب که آن وقت ممکن است تشخیص عروس از داماد در عکس های کلوزآپ مشکل شود! پول توی جیب تان را برای یک رستوران حسابی بعد از عروسی نگه دارید و بروید همان آرایشگاه قدیمی و بگویید: همان همیشگی!

کم خرج شدن عروسی,گرفتن مناسب ترین عروسی


لباس عروس
بهترین راه، قرض کردن لباس یکی از دوستان و آشنایان است. اگر به هر دلیلی نشد، می توانید بعد از عروسی لباستان را بدهید به یک مزون آشنا که برایتان اجاره بدهد. شاید بخشی از پولش برگشت. هر چند بخشیدن آن به یک خیریه خاطره ارزشمندتری به جا می گذارد.

عکس و فیلم
40 تا عکس تا آخر عمرتان به کاری نمی آید! 8-7 تا عکس برای در و دیوار خانه خودتان و آلبوم مامان هایتان کافی است، بقیه اش می ماند در آلبومی که یک ماه بعد از عروسی می رود زیر تخت و توی کمد و دیگر هرگز درنمی آید. به حرف های عکاس توجه نکنید که هی می گوید: «وای! شما دوتا چقدر خوش عکسین|!» این حرف ها را برای همه می زنند که شما تعداد بیشتری عکس سفارش بدهید.

فیلمبرداری دو دوربینه با جلوه های ویژه را هم بی خیال شوید. اگر هدفتان واقعا ثبت خاطره باشد، همان یک دوربین کافی است؛ بخصوص که فیلمبردارها معمولا همه چیزهای بامزه را بی خیال می شوند و فیلم عروسی ملقمه ای می شود از کربن لاستیک ماشین و لبخند ملیح عروس و نگاه داماد و جیغ و هورای مدعوین. اینکه دیگر دو دوربینه و سه دوربینه ندارد!

اگر یک دوست باحال و پایه دارید، از او بخواهید که از صبح با یک دوربین دیجیتال معمولی بیفتد دنبالتان و از حاشیه ها و پشت صحنه ها عکس و فیلم بگیرد. چند ماه بعد از عروسی خواهید دید که ارزش این فیلم ها از عکس ها و فیلم های چند میلیونی تان به مراتب بیشتر است!

کیک عروسی
مزه کیک آخرین عروسی که رفته بودید، چطور بود؟ اصلا کسی یادش هست؟ نه، مزه کیک عروسی یاد هیچ کس نمی ماند. اصلا این کیک فقط به درد خوشگل کردن سفره عقد و صحنه باشکوه بریدن کیک توسط چاقوی گل کاری شده می خورد. هیچ کس اهمیتی به مزه اش نمی دهد. پس پول بیخود بابت چیپس شکلات و گردوی داخلش ندهید. برای قیافه اش هم کافی است یک کیک سفید خیلی ساده بگیرید و رویش را با همان گل های دسته گلتان تزیین کنید.

دور زدن سالن
سالن های عروسی می توانند به اندازه دو جفت کلیه و دوتا قلب سالم برایتان خرج بیخود بتراشند! بادکنک آرایی ها و گل آرایی و نمایش آتشبازی و دی جی و مجری و گروه دف و جایگاه عروس و داماد باشند یا نباشند، تاثیری در خوش گذشتن عروسی تان ندارند ولی مجموع اینها ممکن است چند میلیونی هزینه بگذارد روی دست تان. شام سلف سرویس هم گرانتر از سرو شام روی میزهاست. این را هم در نظر داشته باشید، یکی از چیزهایی هم که هزینه سالن را کم می کند، برگزاری مراسم در یک روز عادی است. یک وسط هفته عادی که هیچ مناسبت خاصی نداشته باشد، خیلی ارزان تر از جمعه ای است که عید هم باشد.

کم خرج شدن عروسی,گرفتن مناسب ترین عروسی


دست ها به سوی داماد
روز و شب عروسی اگر چند دسته اسکناس ده هزار تومانی نو توی جیب تان بگذارید تا آخر شب چیزی از آن باقی نمی ماند. از کارگر گل فروشی و آرایشگاه عروس تا هر یک از خدمه سالن هر کدام چند بار، برای هر بار رد شدن از جلوی شما ازتان شیرینی طلب می کنند. شما هم که زیر نگاه همه فامیل و دوربین و عروس و ... بقیه مجبورید دیگر!

اسکناس هزار تومانی تو این جور وقت ها به دادتان می رسد. اولا پول کمتری خرج می کنید، ثانیا اولین نفری که دست و دلبازی (!) تان را ببیند، توی دلش بد و بیراهی می گوید و به بقیه خدمه هم می گوید «ولش کنین مرتیکه خسیسو!» و اینطوری شما خلاص می شوید!

این را هم از ما داشته باشید: دوستی داشتیم که روز عروسی جیب هایش را پر کرده بود از شکلات! هر کس می آمد می گفت شیرینی، یک شکلات می داد بهش، می گفت شیرین کام باشید ان شاءالله!

سفره عقد، تاج و بی خودی های دیگر
سفره عقد را بدهید رفقا بچینند. حتما دور و برتان چندتا دوست خوش سلیقه پیدا می شود. بی خیال کرایه ماشین برای شب عروسی شوید. همه می دانند آن بنز طلایی مال شما نیست! اگر خوش سلیقه اید، خودتان ماشین را گل بزنید یا با تور و بادکنک سر و تهش را هم بیاورید. تاج را هم باید برای یک شب چند صد هزار تومان اجاره کنید! بی خیال؛ از گل های دسته گل عروس چند شاخه بگیرید بزنید روی سرتان، خیلی هم رومانتیک و شاعرانه است!

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید

 



:: برچسب‌ها: عروسی , ایده عروسی , عروسی کم خرج , شهر24 , خدمات مجالس ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

 خدمات مجالس

ایده نارنجی برای عروسی , ایده برای تزیینات عروسی

اگر می خواهید عروسی به رنگ نارنجی داشته باشید با ما همراه شوید تا از ایده های ما استفاده کنید .
نارنجی از رنگ هایی است که برای عروسی های فصل بهار و تابستان بسیار مناسب می باشد .

ایده نارنجی برای عروسی , ایده برای تزیینات عروسی

ایده نارنجی برای عروسی , ایده برای تزیینات عروسی

ایده نارنجی برای عروسی , ایده برای تزیینات عروسی

ایده نارنجی برای عروسی , ایده برای تزیینات عروسی

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.

 

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.



:: برچسب‌ها: عروسی , خدمات عروسی , خدمات مجالس , تشریفات مجالس , نکات برگزلری عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

خدمات مجالس ایده های درخشان عروسی در تابستان

 

در این مجموعه نمونه هایی زیبا از ایده های درخشان عروسی در فصل تابستان را جمع آوری کرده ایم ، از دیدن آن لذت ببرید .

 

Decorations

 

ایده برای عروسی,تزیین دکوراسیون عروسی

 

 

ایده برای عروسی,تزیین دکوراسیون عروسی

 

 

ایده برای عروسی,تزیین دکوراسیون عروسی

 

 

ایده برای عروسی,تزیین دکوراسیون عروسی

 

 

ایده برای عروسی,تزیین دکوراسیون عروسی

 

 

ایده برای عروسی,تزیین دکوراسیون عروسی

 

Flowers

 

ایده برای عروسی,تزیین دکوراسیون عروسی

 

 

ایده برای عروسی,تزیین دکوراسیون عروسی

 

 

ایده برای عروسی,تزیین دکوراسیون عروسی

 

 

ایده برای عروسی,تزیین دکوراسیون عروسی

 

 

ایده برای عروسی,تزیین دکوراسیون عروسی

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.

 

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.

 



:: برچسب‌ها: عروسی , خدمات مجالس , ایده برگزاری عروسی , خدمات مجالس , تشریفات مجالس ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

خدمات مجالس:برنامه ریزی عروسی را از کجا شروع کنیم؟

روز عروسی یکی از مهم ترین روزهای زندگی است. همه چیز در این روز باید بدون هیچ کم و کاستی برگزار شود. اقدامات قبل و بعد از مراسم باید به طور دقیق برنامه ریزی شوند. برنامه ریزی برای برگزاری جشن ممکن است حتی تا یک ماه به طول انجامد. در اینجا برخی از اساسی ترین گام هایی را که باید در برنامه ریزی های خود مد نظر قرار دهید ذکر می کنیم:

گام اساسی اول: تعیین تاریخ عروسی
بدیهی است که همه برنامه ریزی های شما به این تاریخ بستگی دارد. بنابراین ابتدا متناسب با آداب و رسوم خودتان نسبت به تعیین این تاریخ اقدام کنید. فراموش نکنید که در تعیین روز جشن مسائل زیر را در نظر بگیرید:

 


تاریخ مراسم روی هزینه های شما تاثیر می گذارد. به عنوان مثال هزینه های اجاره تالار در روزهای خاص و اعیاد و تعطیلات با روزهای عادی متفاوت است. حتی فصل برگزاری مهمانی می تواند تاثیر زیادی در هزینه های شما داشته باشد.
مهمانان را در نظر بگیرید. اگر مهمانهایی از راه دور دارید بهتر است روزهای تعطیل را برای جشن خود انتخاب کنید.

 


اگر در شهرهای پرترافیک زندگی می کنید، در نظر داشته باشید که معمولا ترافیک خیابان ها در تاریخ های خاص مثل: روز مادر، روز پدر و دیگر اعیاد به مراتب بیشتر از روزهای عادی است و ممکن است روی برنامه ریزی شما تاثیر بگذارد.
در تعیین تاریخ مراسم خود، تداخل با برنامه ها و مراسم دوستان، آشنایان و نزدیکان را مد نظر داشته باشید. بهتر است قبل از نهایی کردن تاریخ، یک بار آن را در بین نزدیکان و بزرگ ترهای فامیل عنوان کنید تا مطمئن شوید با مراسم دیگری تداخل ندارد.

 

 

 

نحوه برنامه ریزی عروسی,مراسم عروسی,برگزاری مراسم عروسی

 


گام اساسی دوم: تهیه لیست میهمانان
اهمیت این گام کمتر از تعیین تاریخ نیست. بسیاری از خانواده ها تصوری که از تعداد مهمانان خود دارند با واقعیت منطبق نیست. بنابراین هرگز به حدس و گمان و تخمین اکتفا نکنید. خواهید دید وقتی لیست میهمانان خود را روی کاغذ بیاورید، با آنچه در ذهن داشتید تفاوت زیادی دارد. نکته دیگر این است که تهیه این لیست شاید تا یک هفته به طول انجامد. چراکه برخی از مهمانان در ابتدا از قلم می افتند. بنابراین هرچه سریع تر لیستی کامل و شسته و رفته از مهمانان خود و همسرتان با ذکر نام و تعداد افراد خانواده مدعو، تهیه کنید.

یک تکنیک مهم
ممکن است نسبت به تعداد دقیق افرادی که ممکن است در جشن شما حضور پیدا کنند شک داشته باشید. مثلا نمی دانید که آیا خانواده ای که در شهر دیگری زندگی می کنند برای عروسی شما خواهند آمد یا خیر. در این حالت از تکنیک تخمین سه نقطه ای استفاده کنید. ابتدا تعداد کسانی را که مطمئن هستید به جشن شما خواهند آمد محاسبه کنید. بعد از آن تعداد کل مهمانان را با فرض اینکه همه و همه به جشن شما خواهند آمد محاسبه کنید. حال میانگین این دو عدد را به دست آورید و مبنای محاسبات خود قرار دهید.

گام اساسی سوم: تعیین بودجه
بعد از تعیین تاریخ و تعداد مهمانان، باید نسبت به بودجه ای که قصد دارید برای عروسی خود خرج کنید، تصمیم گیری کنید. بهتر است قبل از هرچیز در این مورد با دوستان و نزدیکانی که اخیرا جشن خود را برگزار کرده اند مشورت کنید. هزینه ها را به صورت تفکیک شده (تالار عروسی، لباس عروس، آرایش عروس، گل، ماشین عروس و…) روی کاغذ بنویسید. سپس نسبت به تعدیل آنها با توجه به آنچه که در نظر گرفته اید اقدام کنید. تحقیق در بازار را فراموش نکنید. با کمی پرس و جو در بازار می توانید تصمیم بهتری بگیرید.

گام اساسی چهارم: تعیین محل برگزاری جشن
باغ یا تالار، منزل مسکونی یا ویلای یکی از نزدیکان فرقی نمی کند. آنچه مهم است توافق شما و همسرتان بر سر محل برگزاری و نیز بودجه ای است که برای آن در نظر گرفته اید. در تعیین محل برگزاری مراسم عروسی علاوه بر اینها، نکات دیگری نظیر: تعداد مهمانان، فصل برگزاری، آب و هوای منطقه، مسافت، فرهنگ و آداب و رسوم خانواده ها می تواند در تصمیم گیری شما درباره محل برگزاری مراسم تاثیرگذار باشد. اگر تاریخ جشن شما، یکی از اعیاد و یا روزهای خاص است، هرچه سریع تر نسبت به رزور تالار و یا باغ اقدام کنید. چراکه ممکن است در تاریخ مورد نظر شما، تالار ها و باغ های مناسب رزرو شده باشند.

دیگر اقدامات
چهار گامی که در بالا ذکر شد در واقع گام های اصلی برنامه ریزی عروسی هستند که حداقل شش ماه قبل از جشن باید انجام شده باشند. بعد از تعیین تاریخ، تعداد مهمانان، بودجه و محل برگزاری، باید نسبت به برنامه ریزی موارد زیر اقدام کنید:

 


انتخاب دفتر ثبت ازدواج: در صورتی که قبلا به صورت رسمی ازدواج خود را ثبت نکرده اید باید نسبت به هماهنگی و رزرو قرار ملاقات با دفتر ثبت ازدواج، اقدام کنید. سعی کنید مسافت دفتر ثبت ازدواج با محل مراسم را در نظر بگیرید.

عکاس و فیلم بردار (آتلیه عروس): با توجه به تنوع زیادی که در این بازار هست، ممکن است انتخاب عکاس و فیلمبردار متناسب با سلیقه شما گاه حتی تا یک ماه به طول انجامد. شما مشغله های دیگری هم دارید پس این مورد را نیز در اولویت قرار دهید. حداقل تا ۴ ماه قبل از عروسی باید قرارداد آتلیه عروس را تنظیم کرده باشید.

آرایشگاه عروس: این مورد نیز باید حداقل چهارماه قبل از عروسی رزرو شده باشد. بنابراین قبل از اینکه دیر شود و استرس آن دامنگیر شما شود، در آرامش و با فراغ بال اقدام به انتخاب سالن آرایش کنید. در این مورد نزدیکی محل آرایشگاه به آتلیه عکاسی و گل فروشی را فراموش نکنید.

لباس عروس و کت و شلوار داماد: یکی از مهم ترین برنامه های شما انتخاب لباس است. شما باید زمان و انرژی زیادی را صرف کنید تا بتوانید لباس عروس و کت و شلوار داماد را انتخاب کنید. پس هرگز این موارد را به روزهای آخر موکول نکنید. سعی کنید حداقل تا دو ماه قبل از عروسی، این موارد را نهایی کرده باشید.

 

 

 

مراسم عروسی,برگزاری مراسم عروسی,عروسی

 


گل فروشی: دسته گل عروس، تزیین ماشین عروس، گل آرایی سالن پذیرایی و… همه اینها مستلزم انتخاب و تنظیم وقت با یک گل فروشی مناسب است که باید حداقل یک ماه قبل از عروسی انجام شده باشد. سعی کنید گل فروشی را انتخاب کنید که به محل برگزاری جشن نزدیک باشد.

ماشین عروس: چنانچه قصد دارید ماشین عروس را اجاره کنید یا از دوستان و آشنایان امانت بگیرید، حداقل یک ماه قبل از عروسی هماهنگی های لازم را انجام دهید. نباید انجام این هماهنگی ها را به روزهای آخر موکول کنید.

محل سکونت: طوری برنامه ریزی کنید که حداقل ۱۵ روز قبل از برگزاری مراسم، منزل مشترک شما آماده زندگی باشد. تمیزکاری و نظافت، رنگ و نقاشی، جهازبرون و چیدن وسایل، نصب پرده ها و… زمان و انرژی زیادی را از شما خواهند گرفت. هرگز این موارد را تا روزهای آخر به تاخیر نیندازید. اگر قصد رهن و یا اجاره خانه را دارید حداقل دوماه قبل از عروسی باید اقدام کنید. قرارداد اجاره شما یک ماه قبل از مراسم باید امضا شده باشد. پس اگر می خواهید استرس نداشته باشید، عجله کنید.

خرید عروس و داماد: معمولا در آداب و رسوم اکثر مردم، خریدهایی موسوم به عروس و داماد وجود دارد و اجناسی از قبیل: چمدان، آینه و شمعدان، لباس، ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی و… وجود دارد. مطابق با آداب ورسوم خود این خریدها را برنامه ریزی و اجرا کنید.

تهیه و توزیع کارت عروسی: خیلی از خانواده ها تهیه و توزیع کارت های دعوت را جزء آخرین اقدامات قرار می دهند و معمولا در روزهای نزدیک به عروسی با عجله اقدام به نوشتن و توزیع کارت ها می کنند. در نتیجه برخی از مهمانان از قلم می افتند یا برای رساندن کارت دعوت به دست برخی از مهمانان فرصتی نمی ماند. متاسفانه این موارد در جشن های عروسی بسیاری دیده شده است. توصیه می کنیم با استفاده از لیست مهمانان که در گام دوم برنامه تهیه کردید، حداقل یک ماه مانده با تاریخ برگزاری عروسی، کارت ها را سفارش بدهید و پس از دریافت، اقدام به نوشتن کارت ها کرده و به مرور آنها را توزیع کنید. به این ترتیب هم احترام مهمانان حفظ شده است و هم مطمئن هستید که همه کارت دریافت کرده اند.

 چنانچه با استفاده از این نکات، جشن ازدواج خود را برنامه ریزی کنید، می توانید اطمینان داشته باشید که مهمانی شما بدون هیچ نگرانی و استرسی به بهترین نحو ممکن برگزار خواهد شد. بسیاری از استرس ها و نگرانی های قبل و بعد عروسی ریشه در عدم برنامه ریزی دارد. بنابراین از همین حالا نسبت به برنامه ریزی مراسم عروسی خود اقدام کنید.

یک روش ساده اما کاربردی برای برنامه ریزی عروسی
همه درباره برنامه ریزی کارهای عروسی صحبت می کنند اما کسی به درستی اشاره نمی کند که چگونه باید این کار را انجام دهیم؟ کلیات را همه می دانند: باید کارهای را برنامه ریزی کنیم تا همه چیز به موقع انجام شود و کاری از قلم نیفتد. اما روش انجام این کار چگونه است؟
در اینجا یک روش بسیار ساده اما کاربردی به شما معرفی می کنیم که به وسیله آن می تواند همه فعالیت ها و کارهای عروسی خود را برنامه ریزی کنید، بدون اینکه چیزی از قلم بیفتد. می توانید اجرای همه امور را به دقت تحت کنترل قراردهید.
روشی که از آن سخن می گوییم، استفاده از چک لیست است. چک لیست، برگه ای است که تمام کارهای خود را به ترتیب زمان انجام در آن وارد می کنید و وقتی مطمئن شدید که همه چیز را نوشته اید، به ترتیب شروع به انجام آنها می کنید. هر کدام از کارها را که در زمان خود انجام دادید، جلوی آن تیک می زنید و اگر لازم بود در قسمت توضیحات چک لیست، یادآوری ها و پیگیری های لازم را می نویسید.
نسبت به کارایی چک لیست برنامه ریزی شک نکنید. در بسیاری از پروژه های بزرگ صنعتی و عمرانی، مدیران موفق پروژه ها از چک لیست برای کنترل اقدامات استفاده می کنند و تا کنون که راضی بوده اند.

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.

 

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.



:: برچسب‌ها: خدمات مجالس , ایده عروسی , عروسی , تشریفات مجالس , شهر24 ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

آموزشگاه عکاسی تبلیغاتی

امروزه بازاریابی آنلاین و شیوه نمایش کالاها در محیط آنلاین از اهمیت فراوانی برخوردار شده است و می‎تواند میزان فروش یک کالا را بالا ببرد. عکاسی از محصولات برای فروشگاه‎های اینترنتی یکی از روندهای رایج در عکاسی است که بر روی تصمیم‎گیری خریدار تاثیر می‎گذارد. ثبت عکسی که یک کالا را به شکل صحیح و مناسبی نشان ندهد اعتماد مشتری را از بین می‎برد. اگر جزو افرادی هستید که به عکاسی محصول برای فروشگاه‎های اینترنتی خود می‎پردازید رعایت نکات زیر به شما کمک فراوانی خواهد کرد.

انتخاب دوربین مناسب

دوربین عکاسی انتخاب کنید که کنترل دقیق و فوکوس تصویر بالایی داشته باشد. دوربین‎های DSLR یا دوربین‎های بازتابی تک‎لنزی دارای چنین خصوصیاتی هستند. در این نوع دوربین با امکان تعویض لنز می‎توان تصاویر متفاوتی گرفت.

نورپردازی صحیح

به هنگام عکاسی محصول برای فروشگاه‎های اینترنتی یکی از نکات مهم منبع نور است. برای بعضی از کالاها می‎توان از نور طبیعی خودرشید استفاده کرد ولی برای کالاهای دارای جزئیات فراوان به فکر تهیه یک منبع نور دست‎ساز باشید. این منبع نور بایستی حالت پیوسته داشته باشد، چنین ویژگی باعث عمق بخشیدن به تصویر می‎شود.

از سه‎ پایه استفاده کنید

اغلب خریداران علاقه‎ای به عکس‎های مات ندارند. لرزش دست یکی از مواردی است که می‎تواند باعث مات شدت عکس شود. استفاده از سه‎پایه علاوه بر ایجاد زاویه‎ای ثابت می‎تواند این مشکل را نیز رفع کند.

انتخاب صحیح پس زمینه

پس‎زمینه عکس یکی از مواردی است که فورا به چشم خریدار می‎آید. یک پس‎زمینه ساده باعث می‎شود تنها کالا در مرکز دید خریدار قرار گیرد و چیزی جز آن نبیند. گاهی می‎توانید از کاغذ کرافت نیز استفاده کنید. این کاغذ را روی میز می‎توانید پهن کرده یا توسط چند گیره بالاتر از میز محکم کنید.

دیافراگم باز را فراموش نکنید

باز بودن دیافراگم سبب می‎شود سوژه‎ای که روی آن فوکوس می‎کنیم برجسته و واضح نشان داده شود. این کار باعث تار شدن جلو و عقب سوژه می‎شود و از طریق عمق میدان کمی به وجود می‎آید که از طرفی ظاهری حرفه‎‎ای به عکس می‎بخشد.

به سایه‎ها توجه کنید

نور را از سمتی به شیء بتابانید که دوربین را گرفته‎اید. کنترل بر سایه‎ها و شفافیت را از یاد نبرید.

تمیز کردن لنز

یکی از مواردی که در عکاسی از محصولات برای فروشگاه‎های اینترنتی باید رعایت کنید تمیز کردن لنز دوربین یا گرد و خاک کالا است چون عکس‎های نهایی کیفیت بالایی نخواهند داشت. پس پیش از عکاسی آن‎ها را تمیز کنید.

ترس نداشته باشید

انسان مهم‎ترین مانع خود در انجام هر کاری است. به هنگام عکاسی خلاقیت داشته باشید و فراموش نکنید مهارت در هر عملی به زمان و تمرین زیاد نیاز دارد. عکاسی از زوایای گوناگون و با نورپردازی‎های مختلف باعث ثبت تصاویر مختلفی می‎شود. ثبت تنها یک عکس هیچ‎وقت کافی نیست.

ویرایش عکس

در مرحله‎ نهایی عکس‎هایی که گرفته‎اید را ویرایش کنید. در شاخه‎های عکاسی صنعتی و عکاسی از کالا بهترین عکس‎ها به خوبی ویرایش شده‎اند. اغلب انجام تغییراتی مانند کراپ، برش، بالا بردن میزان روشنایی یا تغییر کنتراست نتیجه به مراتب بهتری به وجود می‎آورند. برای این منظور می‎توانید از نرم‎افزارهایی مانند فتوشاپ یا لایت‎روم استفاده کنید.

کانون تخصصی آموزش عکاسی مرداد
برای  مشاهده آمورش های بیشتر برروی >>
عکاسی تبلیغاتی<< کلیک کنید



:: برچسب‌ها: عکاسی تبلیغاتی , عکاسی مرداد , آموزشگاه عکاسی تبلیغاتی , عکاس تبلیغاتی , آکادمی تخصصی عکاسی تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

خدمات مجالس:ایده تزیین جایگاه عروس و داماد با گل

گل آرایی یکی از روش های پرطرفدار برای تزیین جایگاه عروس و داماد می باشد. شما می توانید از ایده های مختلف گل آرایی برای تزیین فضای جایگاه بهره ببرید. حتی می توانید از ترکیب گل های مصنوعی و طبیعی برای ایجاد جلوه ای بهتر و بادوام تر برای جایگاهتان ایجاد کنید.توجه داشته باشید که با اضافه کردن جزییات ساده ای مثل ریسه های مروارید شکل و یا کریستال های آویزی درخشان می توانید جلوه و شکوه جایگاهتان را چندین برابر کنید.

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.



:: برچسب‌ها: ایده عروسی , جایگاه عروسی , تزیین جایگاه عروسی , ایده تزیین , عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 دی 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد